زرشک را بیشتر بشناسیم

خرید زرشک از کشاورز | و تحویل فوری با یک تماس ☎️

خرید زرشک از کشاورز

خرید زرشک از کشاورزان قائنات

روال خرید زرشک از کشاورز در سایت طلای سرخ به چه صورت است ؟

 

خرید زرشک از کشاورز

قیمت گذاری باغ زرشک کشاورز توسط کارشناسان طلای سرخ

سایت طلای سرخ این امکان را برای کشاورزان فراهم می کند تا بطور مستقیم زرشک خود را در سایت ما قرار دهند و به کمک و پشتیبانی طلای سرخ بعنوان فروشنده بتوانند با خریداران معامله داشته باشند .

پاراگراف بالا پلتفرم اصلی سایت طلای سرخ را نشان می دهد، و اما الان مجموعه طلای سرخ خود وارد عمل شده است و با دفتری که در شهرستان قائنات(فروشگاه طلای سرخ واقع در میدان 17 شهریور روبروی دانشکده پرستاری) راه اندازی کرده است ، به صورت مستقیم با کشاورزان در ارتباط حضوری می باشد، و محصول زراعی سال کشاورزان را به قیمت واقعی خریداری کرده و پس از طی مراحل لازم و بسته بندی در سایت قرار می دهد.

چگونه از کشاورز زرشک خریداری کنیم؟

 شما برای خرید زرشک مستقیم از کشاورز نیاز دارید که با منبع اصلی آن یعنی خراسان جنوبی و قائنات در ارتباط باشید، و اکثر کشاورزان با راهای ارتباطی اینترنتی آشنایی ندارند و سایت طلای سرخ یک کانال ارتباطی بین کشاورز و خریدار است.

همین حالا با این شماره [ 09159643959 ] تماس بگیر و سفارش خودت رو ثبت کن !

کارشناسان خرید زرشک طلای سرخ پس از شناسایی کشاورزان نمونه و بازدید از باغ ها و مزارع آنها یا زرشک را به صورت باغی و تر از کشاورزان خریداری می کنند، و یا پس از اینکه کشاورزان زرشک تازه را برداشت کرده و تالارر کرده و به مرحله خشک رساندند.

مجموعه طلای سرخ وارد عمل می شود و تالار زرشک کشاورز را خریداری کرده و برای اقدامات لازم جهت پاکسازی زرشک به کارگاه منتقل می کند.

سایت طلای سرخ بزرگترین و جامع ترین مرکز خرید و فروش زرشک کشاورز قائنات می باشد، و شما می

توانید با کارشناسان فروش مجموعه در ارتباط باشید ،(09159643959) و مرغوب ترین زرشک قاینات را به بهترین قیمت و بدون واسطه خریداری کنید همچنین ما برای آگاهی بخشی به شما قیمت روز انواع زرشک قائنات را به صورت آپدیت روزانه در سایت قرار می دهیم تا با آگاهی اقدام به خرید کنید، برای اطلاع از قیمت روز زرشک قائنات اینجا کلیک کنید.

ق

برای سفارش بسته بندی انواع زرشک موجود در سایت، از محصولات پایین همین صفحه اقدام به ثبت سفارش زرشک مستقیم از قائنات و کشاورز کنید.

چنانچه زرشک عمده و برای پخش نیاز دارید می توانید از چت آنلاین پایین همین صفحه با مدیر فروش سایت طلای سرخ در ارتباط باشید و از تخفیفات خرید عمده زرشک بهره مند شوید.

در جریان باشید که سایت طلای سرخ در مرکزیت زعفران و زرشک جهان قائنات واقع است، پس مطمئن باشید که دست اول و مناسب ترین قیمت زرشک خریداری می کنید.

 

یک فکر در مورد “خرید زرشک از کشاورز | و تحویل فوری با یک تماس ☎️

  1. برات آقاخانی گفت:

    سلام اگر واقعا اینطور باشه که زرشک مستقیم از دست کشاورز و بدون ناخالصی به بازار عرضضه بشه عالیه، بسیار پسندیده بود این روال کارتون

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام ممنون از توجهتون ، دقیقا روال کار مجموعه طلای سرخ به همین شکل است که زرشک و زعفران مستقیم از دست کشاورز به دست مصرف کننده می رسد و فروشگاه طلای سرخ یک پل ارتباطی بین فروشنده زعفران و زرشک و مصرف کننده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *