مطالب سایت

زرشک اناری امسالی اول فصل 1401

زرشک اناری یا خرمنی

سوالات متداول در خصوص زرشک اناری:

زرشک اناری امسالی اول فصل کی به بازار می آید؟

فصل برداشت زرشک چه موقع می باشد؟

 زرشک اناری بعد از چند روز خشک می شود؟

تفاوت زرشک اناری و پفکی چیست؟

زرشک دانه اناری چیست؟

قیمت زرشک اناری چند است؟

آیا زرشک دانه اناری کیفیت دارد؟

زرشک دانه اناری برای زرشک پلو مناسب است؟

قیمت زرشک اناری برای رستوران چند است؟

زرشک اناری یا زرشک پفکی بخریم؟

خرید زرشک اناری عمده از کجا؟

انواع زرشک

زرشک اناری یا زرشک دانه اناری یا زرشک اناری درجه یک همه به یک نوع زرشک اشاره دارد، و کلا زرشک اناری ، پفکی، پلویی و تالاری همه از یک نوع زرشک قرمز بیدانه بدست می آید و فقط نحوه خشک کردن و فراوری زرشک آن را به چند دسته تقسیم می کند.

برای اطلاع از قیمت هر کیلو زرشک اناری امسالی 1401 و خرید زرشک اول فصل کلیک کنید.

فصل برداشت زرشک چه موقع است؟

فصل برداشت زرشک معمولا از اواسط شهریور ماه آغاز می شود و تا آبان ماه به طول می انجامد ، بسته به دمای محیط دارد و در مناطق سردسیرتر زرشک سریعتر رنگ گرفته و آماده برداشت می شود، اما به طور کلی بخواهیم زمان برداشت زرشک را در خراسان و قاینات مشخص کنیم از اواسط مهر ماه به صورت جدی شروع می شود، و اگر در این زمان از شهرستان قاینات گذر کردید می بینید که باغ های زرشک یکدست قرمز و پوشیده از زرشک و کشاورزان مشغول برداشت زرشک می باشند.

برای اطلاع دقیق از قیمت زرشک تازه (شاخه ، خوله و دون) در مهر 1401 و خرید زرشک تازه کلیک کنید.

 

خرید زرشک از کشاورز5274610 5274610

زرشک اناری اول فصل امسالی کی وارد بازار می شود؟

اولین نوع زرشکی که بعد از برداشت زرشک به بازار عرضه می شود زرشک اناری می باشد، که زیر نور خورشید بالای بوم ها یا خرمن های مسطح پهن می شود و روزانه چک می خورند( وسیله ای مانند چهارشاخ که مخصوص پخش کردن زرشک است) و هر روز زرشک ها را زیر و رو میکنند و به هوا میریزند تا باد بخورد و سریعتر خشک شود و کپک نزند.

امروز 22 شهریور 1401 که این مقاله را می نویسم زرشک اناری امسالی در کارگاهی در قاینات دیدم و بسیار برایم جای تعجب داشت که چطور هنوز برداشت شروع نشده زرشک اناری موجود بود، پرسجو کردم و متوجه شدم این زرشک دیم در دامنه کوه بوده ک اینقدر زود برداشت و خشک شده بود.

پس باید از اواسط مهرماه شاهد این باشیم که زرشک اناری در حجم های کم در بازار باشد، اما اگر بخواهیم به طور دقیق زمان مشخص کنیم و در حجم بالا زرشک اناری اواسط آبان ماه وارد بازار می شود.

زرشک قاین

زرشک اناری بعد از چند روز خشک می شود؟

معمولا بعد از گذشت 30 روز اگر به درستی فراوری و هر روزه زیر و رو شود آماده عرضه به بازار می باشد.

و معمولا زرشک اناری اول فصل هنور تازگی و مزه ملس زرشک تازه خود را دارد.

تفاوت زرشک پفکی و اناری در چیست؟

شما می توانید با کلیک بر روی تیتر بالا به صفحه مربوط به تفاوت زرشک اناری و پفکی که در مقاله ای جدا به آن پرداخته ایم لینک پیدا کنید.

قیمت زرشک دانه اناری چند است؟

در حال حاظر قیمت زرشک اناری برداشت سال 1400 کیلویی 85000تومان می باشد و تا یک ماه دیگر زرشک اناری امسالی وارد بازار می شود و نمی توان قیمت دقیقی برای آن مصوب کرد، اما انتظار می رود به همین قیمت دادو ستد شود، شما می توانید از صفحه قیمت روز زرشک در سایت طلای سرخ از قیمت انواع زرشک مطلع شوید و پس از بررسی قیمت ها از همان صفحه خرید خود را انجام دهید.

زرشک اناری امسالی

زرشک اناری سال 1401

 

زرشک دانه اناری تمام خواص زرشک را دارد و از کیفیت خوبی برخوردار است فقط چون در زیر نور خورشید خشک می شود رنگ آن نسبت به زرشک پفکی مقدار کمی تیره تر می باشد که در کنار هم مشخص می شود وگرنه زیاد قابل تشخیص نیست و حالت له شدگی دارد و زرشک آن پف و حجم ندارد در عوض نسبت به زرشک پفکی تازگی و مزه و شهد بیشتری دارد ، پیشنهاد ما به شما برای خرید زرشکی با قیمت مناسب و کیفیت عالی زرشک اناری اول فصل برداشت می باشد، برای خرید زرشک اناری کلیک کنید.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *