زعفران را بیشتر بشناسیم

خرید زعفران خوب از کجا ؟

خرید زعفران

طلای سرخ مرجع معرفی بهترین زعفران کشور و خراسان پاسخگوی سوال شما در خصوص خرید زعفران خوب از کجا هست. با ما باشید تا در ادامه به این سوال پاسخ گوییم.

از هرکجای دنیا که پرسیده شود بهترین زعفران جهان متعلق به کجاست بدون شک در پاسخ زعفران قائنات را خواهید شنید.

قائنات که در بخش های مرکزی خراسان و در شمال خراسان جنوبی واقع شده است منبع کاشت و برداشت بهترین و باکیفیت ترین و معطرترین زعفران دنیاست و هرساله بخش عظیمی از زعفران اصل دنیا از این منطقه تامین میشود.

Qaenat soft saffron

مشهد به عنوان شهر شناخته شده و قطب توریست و گردشگری و صادرات ایران نماینده فروش زعفران قائنات در سراسر کشور و جهان است و از آنجایی که بسته بندی و بررسی کیفیت زعفران در این شهر انجام میشود اغلب زعفران را در مشهد خواهیم یافت.

لذا در پاسخ به این سوال که زعفران خوب از کجا بخریم بایستی گفت جهت خرید بهترین زعفران دنیا به همراه برگه های آزمایشگاه صحت کیفیت و عطر و رنگ، از بازار و برندهای موجود در مشهد بهره برد. سایت طلای سرخ به عنوان مرجع معرفی و فروش محصولات زعفران خراسان و قاینات برندهای مطرحی را پیشنهاد داده که میتوان به سحرخیز، بهرامن ، سادین و … اشاره نمود.

همچنین قیمت زعفران در مشهد نسبت به سراسر کشور مناسب تر می باشد که این قیمت ها در سایت طلای سرخ نیز درج و بروزرسانی می شود.

لینک دسترسی : قیمت زعفران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *