زعفران را بیشتر بشناسیم

5روش تبلیغ و فروش انفجاری زعفران در اینستاگرام ، تلگرام و واتساپ

انواع زعفران

بهترین روش های معرفی و فروش اینترنتی زعفران در فضای مجازی

بسیاری از عزیزانی که در حال فروش زعفران هستند حتما در این خصوص برایشان سوال ایجاد شده است که چگونه محصولات زعفران خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند. یا شاهد هستیم فروشندگان محترم به دنبال فراگیری روش های فروش زعفران از طریق تلگرام هستند. و یا حتی کتاب ها و آموزش های بازاریابی را دنبال می کنند، همچنین سوالی که در ذهن بسیاری از ارائه دهندگان زعفران و محصولات مشابه مانند زرشک و خشکبار پرسیده اند مبنی بر این بوده است که آیا داشتن یک گروه در واتساپ برای اعلام قیمت امروز زعفران ثمر بخش خواهد بود یا خیر . در این مطلب از طلای سرخ به طرح این سوالات پرداخته می شود.

  1. روش تبلیغ زعفران در اینستاگرام
  2. روش فروش زعفران از تلگرام
  3. قیمت روز زعفران در گروه واتساپ

در ادامه این مطلب پاسخ هر کدام از این سوالات به اختصار داده می شود.

قبل از هر موضوع در فروش و تبلیغ زعفران باید تامین کننده خوبی داشته باشید یعنی زعفران اصل و با کیفیت را به دست مصرف کننده دهید وگرنه تمام زحماتتان به باد خواهد رفت ، دو گزینه وجود دارد :

1-خودتان تولید کننده و تامین کننده زعفران هستید که به تبلیغات خود ادامه می دهید.

2- علاقه به فروش زعفران دارید و از درآمد آن اطلاع دارید و وارد این حوزه شده اید ولی محصولی ندارید ، که در این صورت فقط کافیست با ما در ارتباط باشید تا با کیفیت ترین زعفران با قیمت کف بازار را در اختیارتان بگذاریم و شما فقط تبلیغ زعفران خود را انجام دهید و درآمدهای میلیونی را رقم بزنید، برای اطلاع از قیمت مثقالی و کیلویی روز زعفران روی لینک کلیک کنید.

برای خرید انواع زعفران قاینات با بالاترین کیفیت و حداقل 100 هزار تومان پایین تر از قیمت زعفران های برند ایران با ضمانت مرجوعی و اصالت با سیب سلامت و نشان استاندارد روی  لینک خرید زعفران اصل قائنات کلیک کنید.

روش تبلیغ زعفران در اینستاگرام

زمانی که شما به عنوان یک فروشنده زعفران اقدام به راه اندازی یک پیج اینستاگرام کرده و در آن قصد دارید که محصولات زعفران خودتان را مثلا زعفران نگین یک مثقال خود را به فروش برسانید لازم است یک سری قواعد و موضوعات را ابتدا در ذهن و دستور کار خود قرار داده و آنگاه به صورت صحیح این کار را انجام دهید.

خوب چکار باید کرد؟ با یک نگاه به اینستاگرام و جستجوی یک سری هشتک ها مانند زعفران اصل قاینات شما لیست زیادی از پست هایی را خواهید دید که از این هشتک حالا چه مرتبط با پست و چه غیر مرتبط با پست ، استفاده کرده اند . بسیار خوب شرایط برای یادگیری مرحله اول موضوع فراهم است، یک برگه بردارید و این سوالات را دنبال ، یادداشت و پاسخ خودتان را نیز به آن اضافه کنید:

سوالاتی که در اینستاگرام باید از خود بپرسید؟

1- چه پیج هایی در پاسخ به هشتک شما ، به شما نشان داده شد ؟

5 تای اول را یادداشت کنید و باز کنید ، آیا شما آنها را دنبال می کنید ؟ آنها چطور ؟ جواب یکی از این سوالات اگر بله هست از مرحله 2 عبور کنید.

2 – چرا با وجود اینکه نه شما آن پیج ها را دنبال می کنید و نه آنها شما را دنبال می کنند ، در صدر لیست پیشنهادی اینستاگرام برای شما هستند ؟

محتوای بیو ، و پست های اخیرشان را نگاه کنید ، آیا هشتکی که جستجو کردند را در هشتک های آنها می بینید؟

3- در پیج هایی که باز کردید ، پست های اخیر را نگاه کنید ، برای شما جذاب هستند ؟

آیا شما را ترغیب می کنند که آن پست را مطالعه کنید؟  چه چیزی به شما می آموزند ؟ پست بدرد خودتون در آینده یا رفیق و همکارتون میخوره ؟ چیزی در آن پست هست که شما را ترغیب کند آن پست را برای مطالعه در بعدها ، یا الگو گرفتن ذخیره کنید و یا برای دوست تان بفرستید؟ اصطلاحا اون پست گیرایی دارد اصلا؟

روش تبلیغ زعفران در اینستاگرام

4- اگر ترغیب شدی که حتما می شوی اون پست و اون پیج رو دنبال کن و روال کارش رو دنبال کن . بقیه پست هاش رو ببین و ازشون الگو بیگیر و برو سراغ مرحله 5
5- با این سوالاتی که در ذهن شما ایجاد کردیم ، شما را به هدف رساندیم ، وقتی میخواهید یک پست در اینستاگرام بزارید ابتدا این سوالات را از خود بپرسید و ببینید اگر یک فرد غیر شما به پست شما برخورد کرد جوابش برای اون سوالات مشابه ایده شماست ؟ کافی است مراحل بالا را از 4 به سمت 1 انجام بدهید.

یکی از اصلی ترین دغدغه های خریداران زعفران  ، روش تشخیص زعفران اصلی از تقلبی است ، و شما می توانید با ویدئویی اعتماد مخاطب خود را جلب کنید، مانند لینکی که در زیر برایتان گذاشته ایم و هم شامل ویدئوی آموزشی هم عکس و متن می باشد.

لینک مفید : ویدئوی روش تشخیص زعفران اصل

در پایین به صفحه اصلی پیج‌ طلای سرخ قاینات ، بایوی پیج و پست های اخیر آن توجه کنید.

پیج اینستاگرام فروش زعفران

تبلیغ زعفران در اینستاگرام


روش فروش زعفران از تلگرام

فرض کنید شما محصولی با عنوان زعفران سرگل قاینات را قصد دارید بفروشید. شما کانال یا گروهی در تلگرام از قبل تشکیل داده اید و هزاران نفر عضو آن هستند ، چگونه یک مطلب در این کانال یا گروه درج میکنید که چند نفر از اعضای گروه شما را به پای معامله بکشاند؟ اغلب عزیزان، به صورت ساده یک مطلب جدید درج کرده که حاوی یک عکس است و به عنوان کپشن نوشته اند: زعفران سرگل صادراتی ، قیمت ایکس تومان و انتظار واکنش یا خرید دارند!!!!

طبیعتا فروش در این حالت فقط زمانی رخ میدهد که در همان لحظات یک نفر که دقیقا دنبال همان زعفران است و راه های خرید دیگری را نیز بلد نیست ، به چت خصوصی شما مراجعه کند و در غیر این صورت به صورت گذار از آن عبور خواهند کرد و حتی بخاطر تکراری بودن نوع مطالب ، از گروه یا کانال خارج می شوند.

تبلیغ زعفران در تلگرام

خوب چکار باید کرد؟ 2 اصل اساسی را باید رعایت کرد. اول اینکه هیچ وقت هیچ وقت و هیچ وقت مطالبی که اخیرا در گروه یا کانال تلگرام فرستاده اید را مجدد به همان گروه فوروارد نکنید ، این هم باعث می شود کاربران بر اثر مطلب تکراری خسته شوند و هم مطمئن شوند دیگر چیزی برای فروش ندارید !!!

روش فروش زعفران از تلگرام

 

خلاقیت در تولید محتوا

زعفران طلای سرخ

مساله دوم اینکه شما بایستی با خلاقیت و حوصله حتی اگر یک ساعت به طول بیانجامد مطلب را از قبل آماده و سپس برای کانال و گروه ارسال کنید. این مطلب باید به صورتی باشد که کاربر را مجاب کند روی مطلب شما مکث کرده یا فکر کرده یا بخندد یا واکنش نشان دهد. به عنوان مثال یک ویدیو یک دقیقه ای از روش بسته بندی متفاوت محصول زعفران پوشال شما ، یا یک ویدئو درخصوص مصاحبه با چند نفر از خریداران برای اینکه انتخاب آنها از بین زعفران ها کدام بوده و چرا زعفران پوشال  را انتخاب کرده اند و ….

اکثر کسانی که در کانال و گروه شما حضور دارند، زعفران را می شناسند و حتی فروشنده آن هستند ، اگر شما طوری عمل کنید که حتی این عزیزان هم به مطلب شما واکنش نشان دهند آنگاه است که گوی سبقت را ربوده اید!!!

یک توصیه طلایی در خصوص فروش زعفران

تبلیغ زعفران سوپرنگین اتویی

و اما توصیه طلایی از طرف نویسنده این مطلب برای شما : آیا شرکت های بزرگ مثلا بهرامن ، سحرخیز ، در پیج خود یا کانال ارتباطی خود مطلبی را با این مشخصات درج میکند : فروش و ارسال یک کیلو زعفران برای مشتری خوبمان از بندرعباس، تشکر از اعتماد مشتری عزیز ؟؟؟ طبیعتا و هیچ وقت خیر…

اما در شروع فعالیت خود در پیج اینستاگرام برای حس اعتماد سازی نیاز هست که این موارد نشان داده شود ، فقط در ابتدای فعالیت و بعد دیگر این کار را انجام ندهید و ابن قضیه فقط در اینستاگرام و اوایل فعالیت توصیه می شود .

یک شرکت یا مجموعه ی کاربلد با مشتریان فراوان نه نیاز به این مطلب دارد و نه وقتش را … گذاشتن این گونه پست ها در پیج و گروه دقیقا نتیجه عکس دارد “از بس فروش نداشته حالا یک فروش داشته سریع عکس گذاشته که اره ما کارمون خوب مشتری داریم”…

در خصوص نیاز به مشاوره های بیشتر در حوزه زعفران و زرشک از کاشت تا تبلیغات فروش با : مدیریت سایت طلای سرخ (محمود اسماعیل پور 09365341843) که ساکن و بومی قاینات می باشند و سال هاست در زمینه بازاریابی و‌ تبلیغات زعفران و زرشک از راه های مختلف آشنایی دارند در ارتباط باشید.

منتظر دیدن نظرات و انتقادات و سوالات شما در پایین این مطلب هستیم.


قیمت روز زعفران در گروه واتساپ

قیمت روز زعفران

اگر شما فرصت کافی برای اطلاع از قیمت زعفران و سپس ایجاد تصاویر جذاب در این خصوص داشته باشید  ، داشتن یک گروه واتساپ و درج این قیمت ها به صورت تصاویر پویا و جذاب خالی از ثمر نخواهد بود.

چرا که مراجعات و چت های زیادی با شما درخصوص قیمت های روز زعفران ایجاد خواهد شد که هم به شما در شناخت همکاران و نظرات آنها کمک میکند و هم مشتریان را در مراجعات بعدی ، حتی بدون اینکه گروه را اپدیت کرده باشید ،ترغیب خواهد کرد از شما قیمت پرسیده و نسبت به کاهش آن یا افزایش آن مطلع شوند .

قرار نیست همه چت ها منجر به معامله شود اما همه چت ها باعث شناخته تر شدن شما می شود و این یک امتیاز بسیار خوب برای مشتریان است. از میان این محیط شما به جایگاهی مستند و قابل ارجاع تبدیل خواهید شد که نیازمند پشتکار ، حوصله ، صداقت و خلاقیت در ایجاد تصاویر قیمت زعفران دارد.

یک فکر در مورد “5روش تبلیغ و فروش انفجاری زعفران در اینستاگرام ، تلگرام و واتساپ

  1. مریم میرزازاده گفت:

    ممنون ازمطلب خوبی که درمورد تبلیغ زعفران در اینستاگرام گذاشتید، با خوندن این مطلب و شروع کار فروش اینترنتی زعفران امروز اولین فروش از اینستاگرام داشتم

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام بسیار عالی خوشحالیم که تونستیم در فروش اینترنتی زعفران به شما کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *