زعفران را بیشتر بشناسیم

روش تبلیغ و فروش زعفران در اینستاگرام ، تلگرام و واتساپ

روش تبلیغ و فروش زعفران در اینستاگرام

بسیاری از عزیزانی که در حال فروش زعفران هستند حتما در این خصوص برایشان سوال ایجاد شده است که چگونه محصولات زعفران خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند. یا شاهد هستیم فروشندگان محترم به دنبال فراگیری روش های فروش زعفران از طریق تلگرام هستند. همچنین سوالی که در ذهن بسیاری از ارائه دهندگان زعفران و محصولات مشابه مانند زرشک پرسیده اند مبنی بر این بوده است که آیا داشتن یک گروه در واتساپ برای اعلام قیمت امروز زعفران ثمر بخش خواهد بود یا خیر . در این مطلب از طلای سرخ به طرح این سوالات پرداخته می شود.

  1. روش تبلیغ زعفران در اینستاگرام
  2. روش فروش زعفران از تلگرام
  3. قیمت روز زعفران در گروه واتساپ

در ادامه این مطلب پاسخ هر کدام از این سوالات به اختصار داده می شود.

روش تبلیغ زعفران در اینستاگرام

زمانی که شما به عنوان یک فروشنده زعفران اقدام به تاسیس یک پیج اینستاگرام کرده و در آن قصد دارید که محصولات زعفران خودتان را مثلا زعفران سوپر نگین خود را به فروش برسانید لازم است یک سری قواعد و موضوعات را ابتدا در ذهن و دستور کار خود قرار داده و آنگاه به صورت صحیح این کار را انجام دهید.

خوب چکار باید کرد؟ با یک نگاه به اینستاگرام و جستجوی یک سری هشتگ ها مانند زعفران اتویی شما لیست زیادی از پست هایی را خواهید دید که از این هشتگ حالا چه مرتبط با پست و چه غیر مرتبط با پست ، استفاده کرده اند. بسیار خوب شرایط برای یادگیری مرحله اول موضوع فراهم است. یک برگه بردارید و این سوالات را دنبال ، یادداشت و پاسخ خودتان را نیز به ان اضافه کنید:

1- چه پیج هایی در پاسخ به هشتگ شما ، به شما نشان داده شد ؟ 5 تای اول را یادداشت کنید و باز کنید ، آیا شما آنها را فالو میکنید ؟ آنها چطور ؟ جواب یکی از این سوالات اگر بله هست از مرحله 2 عبور کنید.

2 – چرا با وجود اینکه نه شما آن پیج ها را فالو میکنید و نه آنها شما را دنبال میکنند ، در صدر لیست پیشنهادی اینستاگرام برای شما هستند ؟ محتوای بیو ، و پست های اخیرشان را نگاه کنید ، آیا هشتگی که جستجو کردند را در هشتگ های آنها می بینید؟

لینک مفید : آموزش کسب محبوبیت و فروش در اینستاگرام

3- در پیج هایی که باز کردید ، پست های اخیر را نگاه کنید ، آیا برای شما جذاب هستند ؟ آیا شما را ترغیب می کنند که آن پست را مطالعه کنید؟ آیا به شما چیزی می آموزند ؟ آیا اون پست بدرد خودتون در آینده یا رفیق و همکارتون میخوره ؟ چیزی در ان پست هست که شما را ترغیب کند آن پست را برای مطالعه در بعدها ، یا الگو گرفتن ذخیره کنید و یا برای دوست تان بفرستید؟ اصطلاحا اون پست گیرایی دارد اصلا؟

روش تبلیغ زعفران در اینستاگرام

4- اگر ترغیب شدی که حتما می شوی اون پست و اون پیج رو دنبال کن و روال کارش رو دنبال کن . بقیه پست هاش رو ببین و ازشون الگو بیگیر و برو سراغ مرحله 5

5- با این سوالاتی که در ذهن شما ایجاد کردیم ، شما را به هدف رساندیم ، وقتی میخواهید یک پست در اینستاگرام بزارید ابتدا این سوالات را از خود بپرسید و ببینید اگر یک فرد غیر شما به پست شما برخورد کرد جوابش برای اون سوالات مشابه ایذه شماست ؟ کافی است مراحل بالا را از 4 به سمت 1 انجام بدهید.

این فقط یک قسمت کوتاه از آموزش بود . بقیه آموزش را در لینک زیر دنبال نمائید:

لینک مفید : آموزش کسب محبوبیت و فروش در اینستاگرام


روش فروش زعفران از تلگرام

فرض کنید شما محصولی با عنوان زعفران سرگل قاینات را قصد دارید بفروشید. شما کانال یا گروهی در تلگرام از قبل تشکیل داده اید و هزاران نفر عضو آن هستند ، چگونه یک مطلب در این کانال یا گروه درج میکنید که چند نفر از اعضای گروه شما را به پای معامله بکشاند؟ اغلب عزیزان، به صورت ساده یک مطلب جدید درج کرده که حاوی یک عکس است و به عنوان کپشن نوشته اند: زعفران سرگل صادراتی ، قیمت ایکس تومان و انتظار واکنش یا خرید دارند!!!!

طبیعتا فروش در این حالت فقط زمانی رخ میدهد که در همان لحظات یک نفر که دقیقا دنبال همان زعفران است و راه های خرید دیگری را نیز بلد نیست ، به چت خصوصی شما مراجعه کند و در غیر این صورت به صورت گذار از آن عبور خواهند کرد و حتی بخاطر تکراری بودن نوع مطالب ، از گروه یا کانال خارج می شوند.

خوب چکار باید کرد. 2 اصل اساسی را باید رعایت کرد. اول اینکه هیچ وقت هیچ وقت و هیچ وقت مطالب که اخیرا در گروه یا کانال تلگرام فرستاده اید را مجدد به همان گروه فوروارد نکنید ، این هم باعث می شود کاربران بر اثر مطلب تکراری خسته شوند و هم مطمئن شوند دیگر چیزی برای فروش ندارید !!!

روش فروش زعفران از تلگرام

مساله دوم اینکه شما بایستی با خلاقیت و حوصله حتی اگر یک ساعت به طول بیانجامد مطلب را از قبل آماده و سپس برای کانال و گروه ارسال کنید. این مطلب باید به صورتی باشد که کاربر را مجاب کند روی مطلب شما مکث کرده یا فکر کرده یا بخندد یا واکنش نشان دهد. به عنوان مثال یک ویدیو یک دقیقه ای از روش بسته بندی متفاوت محصول زعفران پوشال شما ، یا یک ویدئو درخصوص مصاحبه با چند نفر از خریداران برای اینکه انتخاب آنها از بین زعفران ها کدام بوده و چرا زعفران پوشال  را انتخاب کرده اند و ….

اکثر کسانی که در کانال و گروه شما حضور دارند، زعفران را می شناسند و حتی فروشنده آن هستند ، اگر شما طوری عمل کنید که حتی این عزیزان هم به مطلب شما واکنش نشان دهند آنگاه است که گوی سبقت را ربوده اید!!!

یک توصیه طلایی در خصوص فروش زعفران

و اما توصیه طلایی از طرف نویسنده این مطلب برای شما : آیا شرکت های بزرگ مثلا بهرامن ، سحرخیز ، در پیج خود یا کانال ارتباطی خود مطلبی را با این مشخصات درج میکند : فروش و ارسال یک کیلو زعفران برای مشتری خوبمان از بندرعباس، تشکر از اعتماد مشتری عزیز ؟؟؟ طبیعتا و هیچ وقت خیر…

یک شرکت یا مجموعه ی کاربلد با مشتریان فراوان نه نیاز به این مطلب دارد و نه وقتش را … گذاشتن این گونه پست ها در پی و گروه دقیقا نتیجه عکس دارد “از بس فروش نداشته حالا یک فروش داشته سریع عکس گذاشته که اره ما کارمون خوب مشتری داریم”…

در خصوص نیاز به مشاوره های بیشتر با نویسنده این مطلب در ارتباط باشید : مسعود ابدان مدیرعامل شرکت صلایان 09112276634

منتظر دیدن نظرات و انتقادات و سوالات شما در پایین این مطلب هستیم.


قیمت روز زعفران در گروه واتساپ

اگر شما فرصت کافی برای اطلاع از قیمت زعفران و سپس ایجاد تصاویر جذاب در این خصوص باشید ، داشتن یک گروه واتساپ و درج این قیمت ها به صورت تصاویر پویا و جذاب خالی از ثمر نخواهد بود.

چرا که مراجعات و چت های زیادی با شما درخصوص قیمت های روز زعفران ایجاد خواهد شد که هم به شما در شناخت همکاران و نظرات آنها کمک میکند و هم مشتریان را در مراجعات بعدی ، حتی بدون اینکه گروه را اپدیت کرده باشید ،ترغیب خواهد کرد از شما قیمت پرسیده و نسبت به کاهش آن یا افزایش آن مطلع شوند .

قرار نیست همه چت ها منجر به معامله شود اما همه چت ها باعث شناخته تر شدن شما می شود و این یک امتیاز بسیار خوب برای مشتریان است. از میان این محیط شما به جایگاهی مستند و قابل ارجاع تبدیل خواهید شد که نیازمند پشتکار ، حوصله ، صداقت و خلاقیت در ایجاد تصاویر قیمت زعفران دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *