زعفران را بیشتر بشناسیم

قیمت خرید زعفران اصل در بازار مشهد و فروشگاه های معتبر

تجارت زعفران

قیمت خرید زعفران اصل قائنات 

سوالی بسیار پر تکرار که در سرچ گوگل و اینترنت به چشم می خورد ،قیمت  خرید زعفران چند است؟ یا قیمت خرید زعفران امروز؟  در این مطلب می خواهیم کمی شفاف سازی کنیم و شما را در خرید زعفران راهنمایی کنیم.

این سوال که در گوگل بزنید قیمت خرید زعفران چند است بسیار کلی است و با سایت ها و پیج های مختلفی با قیمت های مختلف روبرو می شوید ، که خیلی شما را سردرگم کند ، که چرا اینقدر قیمت ها متفاوت هست

راهنمای خرید زعفران

اول اینکه شما باید با انواع زعفران آشنا باشید ، و اینکه چه نوع زعفرانی برای شما مناسب تر است و هزینه اضافی بابت آن پرداخت نکنید.

مورد دوم اینکه تا چه مقدار می خواهید هزینه کنید ، که پیشنهاد ما خرید زعفران خوب براساس هزینه و در وزن کمتر تا اینکه بخواهید همان پول را در میزان بالا زعفران بخرید با قیمت ارزان ، که هیچ ارزانی بی دلیل نیست در ادامه رنج قیمتی زعفران اصل را به شما ارائه می دهیم تا بدانید قیمت هر نوع زعفران میانگین بازار چند است.

انواع زعفران و موارد مصرف آن:

زعفران سرگل :

قیمت خرید زعفران سرگل

عرف بازار ایران این نوع زعفران است و اغلب بسته بندی های فروشگاه ها از این نوع زعفران پر می شود مناسب برای مصارف خانگی و آشپزی ، بهترین گزینه برای مصرف کننده ،قیمت امروز 24 اسفند 1402 زعفران سرگل  :

کیلویی 85 تا 88 میلیون

مثقالی 465 تا 490 هزار تومان

بسته بندی یک گرم 95 تا 110

بر اساس بسته بندی پاکت معمولی

نکته : هر کیلو زعفران 217 مثقال است ، هر مثقال 4.608 گرم است

زعفران نگین:

قیمت خرید زعفران نگین

قلم های درشت تر نسبت به سرگل و شکسته کمتر و عیار بالاتر مناسب برای کادویی و صادرات و افرادی که درشتی قلم زعفران برایشان مهم است.

قیمت کیلویی نگین بیند88 تا 90 میلیون

مثقالی 485 تا 515 هزار تومان

گرمی 100 تا 120 هزار تومان

سوپر نگین اتویی:

قیمت زعفران سوپرنگین اتویی

بیشتر برای صادرات است قلم ها اتویی و صاف بدون فرخوردگی

کیلویی 90 تا 92 میلیون

مثقالی 520 تا 530 هزار تومان

گرمی 110 تا 125 هزار تومان

زعفران دسته دخترپیچ:

قیمت خرید زعفران دخترپیچ

زعفران اصیل قاینات است که اغلب بین خراسانی ها شناخته شده است بیشترین خواص زعفران را دارد چون رشته کامل زعفران است و زعفرانی که تقلب در آن بسیار پایین است و زعفران اصل کشاورز اسست و هیچ دخالتی در آن صورت نمی گیرد. مناسب برای خواص درمانی و آشپزی رنگدهی کمتر نسبت به سرگل در عوض معطرترین زعفران است.

کیلویی 65 تا 68 میلیون

مثقالی 340 تا 360 هزار تومان

انواع دیگر زعفران هم وجود دارد مثل نرمه ، پوشال ، ریشه زعفران که طرفداران خود را دارد ، زعفران های پرفروش بازار 4 نوع بالا بود که با توجه به هدف شما از خرید زعفران و هزینه ای که می خواهید برای آن بپردازید بهترین گزینه ها بود.

 مجموعه طلای سرخ قاینات شعبه مرکزی آن در شهرستان قاینات (پایتخت مرغوبترین زعفران دنیا) قرار دارد، و تمامی زعفران ها و محصولات داخل سایت مستقیم از کشاورز است و با بالاترین کیفیت و منصفانه و ضمانت 100% مرجوعی و طرح تخفیف ارسال رایگان در خرید های اول سایت به همراه است، فرصت را از دست ندهید و بهترین زعفران قابنات را قبل اینکه افزایش قیمت داشته باشد همین حالا خریداری کنید.

لینک خرید انواع زعفران را در پایین می گذاریم و با توجه به مطالب بالا نوع زعفران خود را انتخاب و ثبت سفارش کنید.

  1. خرید زعفران سرگل درجه یک قاینات
  2. خرید زعفران نگین اصل قابنات
  3. خرید زعفران سوپرنگین صادراتی 
  4. خرید زعفران دسته دخترپیچ اصیل قاینات
  5. خریدزعفران نرمه شکسته قاینات
  6. خرید زعفران پوشال قاینات
  7. خرید زعفران ریشه قاینات

خرید زعفران عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *