زرشک را بیشتر بشناسیم

قیمت زرشک تازه قائنات سر باغ در سال 1402 چند است!؟

قیمت زرشک تازه

قیمت زرشک تازه قاینات در شهریور 1402

همان طور که بر هیچ کس پوشیده نیست نام قاینات ( قائنات – قائن – قاین ) با زرشک و زعفران عجین شده است ۹۷ درصد زرشک ایران در خراسان جنوبی و از این میزان بیشترینش در شهر من قائنات به عمل می آید، و با توجه تحقیقات به عمل آمده مرغوب ترین و پر تراکم ترین باغ های زرشک قائنات را زرشک افین دارد. همچنین قیمت زرشک تازه در این منطقه پایین تر از سایر شهرهای ایران می باشد، برای آگاهی از قیمت زرشک تازه( شاخه ، خوله و دون ) و خرید زرشک تازه از قائنات اینجا کلیک کنید.

زرشک تازه ترش و ملس سرشار از:

🔸ویتامین C
🔸ویتامینB
🔸خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی دارد
🔸 التهاب زیاد بدن باعث بیماری‌های چون آرتروز و روماتیسم می شود و زرشک التهاب بدن رو به شدت پایین می آورد، و در درمان این بیماری‌ها مؤثر هست.
🔸برای درمان ورم مفاصل عالی هست.
🔸خاصیت ضدعفونی کننده مجاری تنفسی رو دارد

زرشک تازه

زرشک تازه مصارف زیادی دارد از جمله مربای زرشک و آب زرشک طبیعی که خیلی طرفدار دارد.
آب زرشک طبیعی خواص بسیار عالی دارد و برای سلامتی مفید است و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. اما آب زرشک های آماده طبیعی نیستند، پس بهتر است آب زرشک طبیعی را در خانه تهیه کنید که نیاز به زرشک تازه هست و فقط در فصل و زمان خاصی از سال امکانش هست و یا زرشک تازه فریز شده باید داشته باشیم در غیر اینصورت
سایت فروشگاهی طلای سرخ بهترین گزینه هست برای شما ،  آب زرشک طبیعی (کنسانتره) تهیه شده از زرشک تازه و مرغوب قائنات را به خانه بیاورید.

قیمت زرشک تازه قاینات
ما هستیم تا شما از ما بخواهید و ما به شما ارائه دهیم محصولاتمان را با ضمانت کیفیت و اصالت

ارزش غذایی 100 گرم زرشک طبیعی

🔸کالری:316
🔸پروتئین:3.6
🔸قند:27.2
🔸فیبر:7.4
🔸کربوهیدرات:63.9

خواص آب زرشک طبیعی

▪️لاغری و چربی سوزی
▪️تنظیم قند خون
▪️جلوگیری از ابتلا به دیابت
▪️تنظیم فشار خون
▪️شستشوی کبد و کلیه
▪️درمان غلظت خون
▪️درمان بیماری‌های قلبی و عروقی
▪️تقویت سلامت ذهنی و مغزی
▪️درمان اسهال
▪️داروی ضد روماتیسم
▪️مؤثر در ترک اعتیاد
▪️درمان سیاتیک یا درد پایین کمر
▪️تب بر قوی
▪️تقویت سیستم ایمنی بدن
▪️تصفیه خون
▪️درمان جوش صورت
▪️درمان افت دهان
▪️رفع عطش و…
این زرشک با این همه خواص مرکز اصلی تولید و پخش آن شهر من قاینات هست، پس مستقیم و بدون واسطه  با کیفیت عالی  و قیمت خرید زرشک بازار قائنات خرید کنید.

فصل زرشک تازه

از اوایل مهرماه تقریباً نوبرانه های زرشک به بازار عرضه می شود، و در شهر قائنات در محل مسجد جامع قاینات کشاورزان زحمتکش محصول زرشک درختانی را که رسیده و سریعتر قرمز شده اند را به بازار عرضه می کنند، میزان. فروش در این بازار محدود و کیلویی هست و با توجه به اینکه اکثر ساکنان شهر قاین کشاورزی دارند استقبال چندانی ندارد مگر مسافران و افرادی که کشاورزی ندارند خرید انجام دهند، و این فروش به صورت محدود انجام می‌شود.

تقریباً از اواسط مهرماه زرشک به صورت عمده برداشت می‌شود و کشاورزان شروع به چیدن زرشک می‌کنند هر چه زرشک بیشتر روی درخت بمانند رسیده تر و شیرین تر می شود، اما خطر باران و تگرگ ممکن است این محصول را از بین ببرد.

با توجه به صحبت هایی که با کشاورزان عزیز و زحمتکش شهرستان قائنات داشتیم خیلی گله مند بودند که هنوز زرشک های سال قبل داخل تالارها انباشته شده و خریدار ندارد که زرشک امسالی دارد به ثمر می رسد، و به دلیل نداشتن فضا برای نگهداری زرشک(زرشک برای خشک شدن نیاز به زمان و مکان مناسب دارد، و در حجم بالا واقعا کار سختی است ) مجبورند زرشک را تازه بفروشند.

قیمت زرشک تازه مشهد
و در این وسط دلالان زرشک را به قیمت خیلی پایین خریده و به بازار تره بار شهر های بزرگ عرضه می کنند، واقعا من خودم که ساکن قاین هستم و زحمت زرشک از (کاشت داشت و برداشت) را به چشم دیده ام می دانم که قیمت واقعی این محصول استراتژیک خراسان بسیار بسیار پایین است و صرفه اقتصادی ندارد.

سایت فروش زرشک تازه قائنات

زرشک تازه قائنات

وضعیت باغ زرشک قائنات در اوایل شهریور ماه 1402

سایت فروشگاهی طلای سرخ که عرضه محصولات قاینات و خراسان را از طریق فروشگاه اینترنتی دارد تصمیم بر این گرفته که زرشک را مستقیم از کشاورز خریداری کرده البته با توجه به سفارشاتی که از طریق سایت فروشگاهی طلای سرخ انجام می‌شود، و به صورت شاخه و کارتون شده تحویل خریدار نماید.

از این رو از عزیزانی که در میدان های تره بار فعالیت دارند دعوت به عمل می آید تا اعلام حضور کنند و زرشک تازه میزان سفارش و نوع آن را تعیین کنند و از طریق فروشگاه اینترنتی طلای سرخ ثبت سفارش کنند.
در صورت نیاز به مشاوره و استعلام قیمت زرشک تازه با شماره تماس
09365341843 – 09159643959 تماس حاصل فرمایید.

همچنین میت وانید از طریق لینک خرید زرشک نسبت به تهیه انواع زرشک با بهترین قیمت اقدام نمائید.

پست های مرتبط

یک فکر در مورد “قیمت زرشک تازه قائنات سر باغ در سال 1402 چند است!؟

  1. اعظم صدرقاینی گفت:

    قاینات پایتخت زرشک و زعفران دنیا (یاقوت سرخ و طلای سرخ)

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام و سپاس از شما همراه گرامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *