قیمت زرشک

قیمت زرشک پفکی قائنات {1403}

قیمت زرشک پفکی

قیمت زرشک عمده پفکی قائنات و مشهد

در حال حاضر قیمت عمده هر کیلو زرشک پفکی امسالی خراسان ( برداشت 1402 ) در بازار قائنات و مشهد با قیمت  165 تا 170هزار تومان داد و ستد می شود. شما می توانید در  هر جای ایران ( مشهد ، تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ،کرمان ، همدان ، شمال و جنوب ایران) از سایت طلای سرخ قاینات انواع زرشک ( پفکی ، زیرتالاری و اناری ) عمده را به قیمت درب کارگاه قاینات با ضمانت مرجوعی بی قید و شرط سفارش دهید.

ویژگی های زرشک پفکی اصل قائنات

زرشک پفکی، درشتترین نوع در بین انواع زرشکها می باشد و  رنگ آن نیز روشن تر از سایر می باشد. این محصول بهترین رنگ و حجم را داشته و اغلب برای مصارف صادرات و موارد مشابه استفاده می شود. روش فراوری و نگه داری این محصول نیز با سایر زرشکها نیز متفاوت است.

  • دارای رنگ بسیار روشن و خوشرنگ(بدور از نور خورشید خشک می شود)
  • طرفداران زیاد در کشورهای خارجه دارد.
  • گرانترین نوع زرشک قرمز بی دانه می باشد.
  • دانه های پف دار و درشت دارد.
  • مدت زمان مورد نیاز برای خشک شدن آن 4 تا 6 ماه می باشد.

مجموعه طلای سرخ با داشتن کارگاه بوجاری زرشک در شهرستان قاینات با کیفیت ترین زرشک قاینات را با ضمانت مرجوعی بی قید و شرط به دست شما می رساند ، با خیال راحت و مستقیم از کشاورز خرید زرشک انجام دهید.

تفاوت زرشک پفکی و دانه اناری از انواع زرشک، به عنوان دو نوع زرشک پرطرفدار، به ماهیت ساختاری آن ها بر می گردد. این دو زرشک از یک جنس و خانواده هستند ولی طی شرایط مختلف آبیاری و کشاورزی و همچنین فرآوری، خشک و عرضه به بازار، به دو نوع مختلف تبدیل می شوند.

خرید زرشک پفکی


 

امکان خرید مستقیم و اینترنتی زرشک پفکی با کیفیت از سایت فراهم است. برای خرید زرشک پفکی اینجا کلیک نمائید.
سعی ما بر این است قیمت های زرشک پفکی را بروز نگاه داشته تا شما بتوانید نسبت به خرید اینترنتی اقدام بفرمائید.
در صورت داشتن سوال و مشاوره می توانید از شماره ذکر شده در پایین سایت استفاده کنید.

قیمت زرشک پفکی از سایر انواع موجود در بازار بیشتر بوده و از آنجایی که بیشتر در رستوران های بزرگ و یا جهت صادرات مورد استفاده قرار میگیرد طرفداران خاص خودش را داشته که در تعیین نرخ آن دخیل است. 


زرشک پفکی به دو دسته درجه یک و درجه دو نام گذاری و تقسیم می شود که فقط از لحاظ حجم و پف زرشک تفاوت داشته و نوع محصول مدنظر یکسان می باشد. برای مشاهده انواع زرشک پفکی در سایت طلای سرخ روی قسمت خرید زرشک کلیک نمایید.

نکات مهم در نگهداری زرشک پفکی

پس از خرید خرده و عمده زرشک پفکی باید به این نکته توجه داشته باشید که زرشک برای نگهداری به شرایط خاص و مناسبی مانند یخچال و یا محیط سردخانه ای نیاز دارد و در صورتی که در بیرون از محیط یخچال نگهداری شود کدر می شود و تغییر رنگ می دهد و کیفیت آن کاهش پیدا می کند.

قیمت زرشک پفکی اعلا

قیمت زرشک پفکی اعلا رابطه مستقیمی با میزان کیفیت آن دارد و معمولا نسبت به انواع زرشک بالاتر است. سایز دانه ها؛ رنگ ، رطوبت و کیفیت محصول و همچنین نحوه ی بسته بندی آن و نرخ ارز به دلیل صادراتی بودن این محصول و میزان برداشت از جمله مواردی می باشد که در قیمت زرشک پفکی تاثیرگذار است. شما می توانید برای خرید بهترین زرشک پفکی به منوی بالای سایت مراجعه کنید.

جهت دریافت مشاوره برای خرید تماس بگیرید 09159643959 اسماعیل پور

یک فکر در مورد “قیمت زرشک پفکی قائنات {1403}

  1. اعظم vpdld گفت:

    ممنون ازسایت خوبتون و اینکه قیمت گذاری روزانه زرشک انجام میدهید، آیا زرشک پفکی شما روغن زده هست یا خیر، و اینکه زرشک را تا چه مدت میشه نگهداری کرد که خراب نشه؟

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام ممنون شما میتوانید قیمت روز زعفران و زرشک را از سایت طلای سرخ رصد کنید، زرشک ها عمدتا برای پاک شدن مقدار بسیار کمی روغن زده می شود تا گردو خاک آن گرفته شود، اما چنانچه مشتری درخواست کند روغن زده نشود میتوانیم بدون روغن تحویل دهیم، مدت زمان نگهداری زرشک بسته به محل نگهداری متفاوت است،در جای خنک و خشک تا 6 ماه می توان نگهداری کرد بدور از نور خورشید.

  2. سوگند مرعشی گفت:

    سلام زرشک پفکی امسالی اومده و این زرشک پفکی اگه سفارش بدیم امسالیه قطعا ؟

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام بله زرشک پفکی امسالی به تازگی خشک شده و سفارش های زرشک پفکی سایت طلای سرخ بعد از این همه زرشک امسالی و تازه ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *