قیمت زرشک

قیمت زرشک پلویی {1403}

قیمت زرشک پلویی

قیمت زرشک پلویی :  

در حال حاضر هر کیلو زرشک پلویی 150 هزار تومان داد و ستد می شود.

قیمت زرشک پلویی

ویژگی های زرشک پلویی

زرشک پلویی، به نوع خاصی از زرشک گفته نمی شود بلکه هر نوع زرشک قرمزی که قابل استفاده به همراه پلو باشد و از کیفیت خوبی برخوردار باشد را با این نام می شناسند ، ما در سایت طلای سرخ زرشک پلویی خود را از نوع زرشک زیرتالاری یا همان شبه پفکی قرار داده ایم که هم از کیفیت بالایی برخوردار است و مانند زرشک پفکی خوش رنگ است و هم قیمت مناسبی دارد، به پیشنهاد ما اعتماد کنید و برای پخت یک زرشک پلوی ایرانی اصیل  روی گزینه خرید زرشک پلویی قاینات کلیک کنید، تا زرشکی خوش رنگ و مرغوب مستقیم از پایتخت زرشک دنیا یعنی شهر من قائنات زینت بخش سفره شما باشد ، در ضمن محصولات سایت طلای سرخ ضمانت کیفیت و مرجوعی تا 48 ساعت دارد با خیال راحت خرید کنید.

تا حدودی همان زرشک زیرتالاری یا زرشک شبه پفکی می باشد که بیشتر مصارف رستورانی و مصرف خانگی دارد.

تفاوت زرشک پلویی و پفکی

زرشک پلویی تفاوتی با زرشک پفکی ندارد. اغلب عزیزانی که آشنایی با انواع آن ندارند در اینترنت این عبارت را جستجو میکنند زیرا از کاربرد این محصول با پلو مطلع هستند.

این عزیزان اگر قصد تهیه با کیفیت ترین نوع زرشک را برای استفاده در کنار غذای خود داشته باشند بایستی زرشک پفکی را انتخاب نمایند چرا که بخاطر کیفیت و رنگ عالی این نوع زرشک اغلب در آشپزی ها از آن استفاده می شود. در غیر این صورت می توانند به سراغ نوع هابی دیگر مانند تالاری و دانه اناری بروند .

زرشک اعلاء قاینات

تهیه شده از مرغوبترین زرشک قاینات

 


تعیین قیمت زرشک

قیمت زرشک پلویی نرخی نزدیک به زرشک پفکی و تالاری دارد و از آنجایی که بیشتر در رستوران های بزرگ و یا جهت صادرات مورد استفاده قرار میگیرد طرفداران خاص خودش را داشته که در تعیین نرخ آن دخیل است.


خرید زرشک پلویی

امکان خرید مستقیم و اینترنتی زرشک از نوع پلویی با کیفیت از سایت فراهم است. برای مشاهده و خرید انواع زرشک قاینات روی لینک کلیک نمائید.
در صورت هر گونه سوال و مشاوره با این شماره 09159643959 تماس بگیرید.


انواع زرشک پلویی

زرشک پلویی ، به تمام زرشک های قرمز که شامل زرشک دانه اناری و پفکی و گاهی زرشک تالاری می باشد.

برای مشاهده انواع زرشک پلویی در سایت طلای سرخ روی قسمت خرید زرشک کلیک نمایید.

همچنین در سایت طلای سرخ قیمت زرشک پلویی به صورت آپدیت قرار می گیرد.

زرشک قرمز در جنوب استان خراسان و زرشک سیاه در استان کرمانشاه بیش از هر جای دیگری کشت می‌شود.

شاید به همین دلیل زرشک‌ پلو در ابتدا در مناطقی مانند خراسان و سپس در سایر نقاط کشور معرفی و پخته شده است.

 زرشک پلو، یکی از پلوهای ایرانی است که با برنج، زرشک، زعفران و گاهی شکر درست شده و معمولا با گوشت مرغ، بوقلمون و بره یا سردست و قلوه‌گاه گوسفندی سرو می‌شود. این غذای سنتی لذیذ ایرانی می‌توان به عنوان نهار، شام یا سحری نوش جان کرد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *