قیمت زعفران

قیمت زعفران نرمه خالص و اصل { 1403 }

قیمت زعفران نرمه

قیمت زعفران نرمه (شکسته)

تاریخ بروز رسانی قیمت زعفران نرمه : 

هر کیلو زعفران نرمه خالص و اصل  : 86,000,000 تومان با برگه آزمایش

زعفران نرمه و شکسته یا زیر الکی یکی از انواع زعفران اقتصادی و پرطرفدار در رستوران ها می باشد، که البته به دلیل نرمه و شکسته بود تقلب زیاد در این نوع زعفران صورت می گیرد، زعفران نرمه موجود در سایت طلای سرخ با کروسین بالای 180 و به شرط آزمایش به فروش می رسد.

باید دقت داشته باشیم که زعفران را به خصوص زعفران شکسته را از فروشگاه های معتبر خریداری کنیم.

زعفران نرمه موجود در مجموعه طلای سرخ قاینات زیر الکی زعفران سرگل و نگین می باشد و کاملا خالص با برگ آزمایش، مناسب رستوران ها و آشپزی

ویژگی های زعفران نرمه

 زعفران نرمه یکی از انواع زعفران بوده که در بازار به نام زعفران شکسته نیز معروف است. زعفران نرمه بر اثر جابجایی ها در حمل و نقل زیاد زعفران ایجاد می شود و در آن امکان تقلب زیاد است زیرا که دارای فرم و شکل خاصی نیست و بصورت ریز و فله مورد استفاده و بسته بندی قرار میگیرد.

از آنجا که زعفران نرمه ارزان تر از سایر انواع زعفران است و از لحاظ قدرت رنگ دهی برابر با زعفران سرگل می باشد در مصارف آشپزی و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در سایت طلای سرخ این محصول برای فروش قرار دارد و نرخ آن نیز به صورت دوره ای بروز رسانی  می شود لذا شما عزیزان می توانید با خیال راحت نسبت به خرید و تهیه محصولات مدنظر خود با خیال راحت اقدام نمائید.

تفاوت زعفران نرمه و سرگل

همانطور که بیان شد زعفران نرمه بر اثر جابجایی یا خرده های مانده از پاک کردن زعفران حاصل می شود و این در حالی است که زعفران سرگل عمدا از خامه جدا شده تا بهترین رنگ دهی نسبت به وزن داشته باشد. در زعفران سرگل طول کلاله ها کامل و بدون شکستگی است در حالیکه در زعفران نرمه انواع کلاله های شکسته و خرد شده وجود دارد.

زعفران نرمه


تعیین قیمت زعفران نرمه

همانطور که در بخش قبلی تشریح شد ، وجود شکستگی های زیاد کلاله ها و همچنین امکان تقلب به راحتی ، در تعیین قیمت زعفران نرمه موثر بوده و باعث شده این زعفران ارزان ترین نوع زعفران باشد. زعفران نرمه نسبت به سایر زعفران ها از اندازه کلاله کوچکتر و گاه بدون هیچ گونه کلاله قابل اندازه گیری برخوردار است. در بین انواع زعفران ها قیمت زعفران نرمه از سایر انواع زعفران ها کمتر می باشد.


خرید زعفران دسته

امکان خرید مستقیم و اینترنتی زعفران نرمه  از سایت فراهم است. برای خرید زعفران نرمه اینجا کلیک نمائید.
در صورت داشتن سوال و مشاوره می توانید از شماره ذکر شده در پایین سایت استفاده کنید.


انواع زعفران دسته

زعفران نرمه دارای تنوع زیادی نیست و فقط براساس اندازه شکستگی ها گاهی دسته بندی می گردد .

زعفران نرمه دارای عطر و طعم و رنگ قابل قبول، برداشت شده در فصل پاییز  می باشد و در واقع همان زعفرانی است که طی فرایند حمل و نقل شکسته شده و بعد از الک کردن زعفران سرگل بدست می آید.

نرمه زعفران هنگامی که زعفران را تمیز و سورت می کنند ممکن است قلم زعفران شکسته شود و زعفران نرمه بدست آید.

جهت خرید زعفران نرمه قائنات از سایت طلای سرخ اقدام نمائید.

یک فکر در مورد “قیمت زعفران نرمه خالص و اصل { 1403 }

  1. رضا دلیری گفت:

    سلام از زعفران نرمه ارزان تر هم هست برای رستوران میخواستم،و اینکه زعفران نرمه شما رنگدهی چقدر هست و آیا ضمانت و برگ آزمایش دارد؟ ممنون

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام طبق گفته شما که برای رستوران زعفران می خواهید باید رنگدهی زعفران بالا باشد از زعفران نرمه قیمت پایین تر نیست،زعفران نرمه مجموعه طلای سرخ قدرت رنگدهی بالای 190 دارد و به ضمانت مرجوعی بی قید و شرط تقدیم شما می شود، چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با شماره بالای سایت تماس بفرمایید. با تشکر

  2. ابراهیم شبانی گفت:

    سلام هر کیلو زعفران نرمه ۲۷.۵۰۰میلیون زدین, مگه هر کیلو زعفرون ۲۱۷مثقال نیست ، یعنی تقسیم کنیم هر مثقال ۱۲۷تقریبا میشه ، چطور بعضی پیج ها زعفرون نرمه میفروشن زیر ۱۰۰ت؟برام سواله

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      زعفران نرمه بیشترین تقلب درش صورت میگیره، و متاسفانه خیلی جاها به قیمت های خیلی پایین میفروشن ، و خریدار باید هوشیار باشه و از جای معتبر خرید کنه، قیمت های ما با قیمت بازار قاین مطابقت داره و در ضمن زعفرونی یا هر محصولی که از سایت بفروش می رسد ضمانت کیفیت و مرجوعی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *