مطالب سایت

آیا شما باور می کنید که برند زعفران قائنات تقلبی است !؟

برند جهانی زعفران قاینات

امروز اعلام می شود که برند زعفران قائنات تقلبی است ! و یک روز برند زعفران قاینات جهانی اعلام می شود و به ثبت جهانی میرسد، چه کسی مسبب است؟

بر هیچکس پوشیده نیست که زعفران قائنات مرغوبترین زعفران جهان می باشد وگرنه اینقدر سر زبان ها نمی افتاد ، و شهرت جهانی پیدا نمی کرد،(ضرب المثلی هست که می گوید تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها)، حالا بیایند اعلام کنند که برند زعفران قائنات تقلبی است خیلی دور از انتظار است ، چرا نمی گویند مدیریت ما مشکل داشته است، که برندی که در جهان شناخته شده است و جهان آن را قبول دارد را به این روز بیاندازیم که خودمان قبولش نداشته باشیم.

با اینکه آوازه زعفران قائنات در کشورهای دیگر به گوش می رسد ، اما انگار مسئولین ما خود را به نشنیدن زده اند،وقتی یک برند را به ثبت جهانی می رسانید، تازه کار اصلی شما شروع باید شود نه بیخیال ماجرا شوید و آن را به حال خود رها کنید، چیزی که امروز شاهد آن هستیم.

وقتی پاکت های با نام زعفران ممتاز قاینات در چاپخانه های بزرگ کشور میلیونی به چاپ می رسد، بدون هیچ شناسنامه استاندارد و مجوز از سازمان غذا و دارو  آیا مسئولین نمیبینند، که چه بر سر برند جهانیشان می آید،

در مهر سال 97 زعفران قاینات جهانی شد، رونمایی از برند جهانی زعفران قاینات و چه بوق و کرنایی که راه نیانداختند،و اما امروز 22  مرداد 1401 به نقل از خبرگذاری ایسنا که در سایت طلای سرخ به آن پرداختیم محصول زعفران با نام تجاری زعفران قائنات را تقلبی اعلام کردند.

البته که این فقط یک تعداد معدود از بسته بندی زعفران بوده که مورد بررسی قرار گرفته و گویا تقلب در آن صورت گرفته بوده، نمی توان گفت هر بسته بندی زعفرانی با نام زعفران قاینات تقلبی می باشد، و مشکل دارد.

از بس مسئولین اقدامی برای این برند جهانی زعفران انجام نداده اند که انگار تصمیم بر آن شده که این برند را حذف کنند با اتفاقات اخیر پیش آمده، (ماجرای براده آهن در زعفران قاینات) یا حداقل مردم را نسبت به آن بدبین کنند، گرچه که منکر نمیشویم که بسته بندی بدون مشخصات زعفران و سیب سلامت هست ،و امکان تقلب در آن بالا و آسان است، اما مشکل ریشه ای دارد و باید با یک سازماندهی درست برطرف شود.

قاینات پایتخت زعفران جهان

قاینات، پایتخت طلای سرخ جهان

مسلم است شما ارزانترین محصول غذایی را اگر نظارتی روی آن نباشد ببینید به کجا می رسد، حال زعفران گرانبهاترین ادویه جهان را به حال خود رها کرده اید و توقع دارید همچین سفره پر درآمدی برا ی متقلبان پهن کرده اید از آن به آسانی بگذرند، تا وقتی تصمیمی اساسی برای این برند و بسته بندی آن لحاظ نشود اوضاع همین هست و شما نمی توانید نام زعفران قائنات را زیر سوال ببرید، بلکه مشکل از مدیریت ناکارآمد شماست.

 

نتیجه گیری : 

اینکه نام قائنات و زعفران قاینات را بدنام کنیم هیچ چیز درست نمیشود ، تقلب از راه دیگری به این سازمان رسوخ پیدا می کند ، چون هیچ نظارتی بر آن نیست، پس به عنوان یک شهروند قاینی فعال در حوزه زعفران قاینات از مسئولین دستاندرکار تقاضا دارم فکری به حال شهرتی که جهانی است و به این سادگی به دست نیامده بکنند.

و از خریداران و مصرف کنندگان محترم تقاضا داریم که از سایت ها و فروشگاهای معتبر (سایت طلای سرخ قاینات ، سحرخیز ، تروند، جامع و …) خریدی مطمئن داشته باشند.

دیدگاه خود را در این موضوع به اشتراک بگذارید.

یک فکر در مورد “آیا شما باور می کنید که برند زعفران قائنات تقلبی است !؟

  1. مهدی گفت:

    سلام دستمریزاد محمود اقا دمت گرم
    درود به شرفت، نان پدر و شیر مادر حلالت

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام ممنون ،انجام وظیفه است و تنها کاری که برای زعفران قائنات و شهرمون از دستمون بر میاد اطلاع رسانی هست تا انشالله تدابیری در این خصوص اندیشیده بشه و لحاظ بشه.

  2. سرور مظلومی گفت:

    زعفرون ،زرشک و هل طلای سرخ رو هم تایید میکنم و هم به دوستان سفارش میکنم حتما تهیه کنن ،چون واقعا عالیه،من که خیلی راضیم،🙂

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام و سپاس از حمایت شما، خوشحالیم که محصولات طلای سرخ رضایت شمارو به همراه داشته.

  3. Niloofar گفت:

    برند زعفران قائنات به این سادگی بین مردم اعتبار پیدا نکرده که بخواد به سادگی محو بشه؛ من خودم یکی از مشتریای سایت طلای سرخ هستم و همیشه از زعفرون قائنات برام فرستادن و بهترین بوده.

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام و سپاس هدف ما جلب رضایت شماست و رسالتمون ارائه بهترین و با کیفیت ترین زعفران و خشکبار شهر قایئنات به سراسر جهان هست.

  4. سجاد گفت:

    مطلب جالبی بود مشکل همین نبود نظارت روی بسته بندی زعفران قائنات است که به صورت عمومی توزیع می‌شود و هر کسی به خود اجازه می‌دهد هر زعفرانی را در آن بسته بندی کند.با تشکر از حمایت سایت طلای سرخ از زعفران قائنات‌.

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      بعله واقعا ،همینطور که در این مقاله ذکر شد مشکل ریشه ای هست و بایدتصمیمی اساسی برای این برند زعفران و بسته بندی زعفران قاینات گرفته شود.

  5. بیتا گفت:

    تماممحصولات بسیار عالی هستند توصیه میکنم یک بار امتحان کنید.

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سپاس ، نظر لطفتونه ، تیم طلای سرخ همیشه سعی کرده بهترین و با کیفیت ترین زعفران و زرشک قائنات رو مستقیم از دست کشاورز به دست شما برساند و حامی کشاورزان قاین بوده و هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *