مطالب سایت

ارسال سریع و رایگان زعفران و خشکبار از قاینات ضمانت 100%

InShot ۲۰۲۳۰۲۰۶ ۰۲۰۱۰۴۸۵۷ InShot ۲۰۲۳۰۲۰۶ ۰۲۰۱۰۴۸۵۷

ارسال رایگان و سریع و ضمانت مرجوعی محصولات در سایت طلای سرخ

آیا واقعیت دارد که سایت طلای سرخ ارسال رایگان و سریع زعفران و خشکبار از قاینات و ضمانت مرجوعی دارد؟

شاید اگر به کسی بگویید که یک سایت فروشگاهی دیده ام که ارسال رایگان گذاشته روی محصولاتش، طرف اول بگوید خب لابد هزینه ارسال را روی قیمت محصول کشیده و قیمت آن را افزایش داده است، و در مرحله دوم بگوید لابد کیفیت پایین محصولات باعث این قضیه شده است، اما اگر پای هیچ کدام از این موارد .وسط نباشد چه!؟

کیفیت محصولات در سایت طلای سرخ

ارسال رایگان زعفران قاینات

سایت طلای سرخ روی تمامی محصولات ضمانت100% کیفیت و مرجوعی بی قید و شرط گذاشته است ، یعنی اگر شما محصولی از سایت سفارش دادید و پس از دریافت محصول رضایت شما را به هر دلیلی جلب نکرد می توانید خیلی راحت محصول را برگشت داده و وجه خود را دریافت کنید، پس نظریه ی دوم یعنی بی کیفیت بودن محصول با این طرحی که در سایت طلای سرخ گذاشته شده است رد می شود، و ما به محصول خود ایمان داریم که از کیفیت بالایی برخوردار است و همینکه  ضمانت برگشت کالا داریم به شما این اطمینان خاطر را می دهد.

و اما در پاسخ به نظریه ی اول که لابد هزینه ارسال را روی قیمت محصول اضافه کرده اند باید بگوییم که قیمت تمامی محصولات درج شده در سایت طلای سرخ با بازار سنتی قاینات مطابقت دارد ،و هیچگونه افزایش قیمت غیر معقولی ندارد و چه بسا در مقایسه با سایت های دیگر فروش زعفران و خشکبار قیمت محصولات ما بسیار پایین تر است.

حال بپردازیم به این موضوع که چرا باید سایت طلای سرخ هم ارسال خود را رایگان بگذارد و هم ضمانت مرجوعی بی قید و شرط و مهمتر از همه اینکه قیمت محصولات (زعفران ، زرشک ، خشکبار و…) پایین تر از تمام فروشگاه های اینترنتی خشکبار باشد؟

  • شعبه اصلی سایت طلای سرخ و تامین محصول در پایتخت طلا و یاقوت(زعفران و زرشک) سرخ جهان (قاینات) می باشد.
  • مسلما قیمت هر محصول در قطب تولید آن ارزان تر می باشد ، مثل گلاب کاشان، آجیل بجنورد و زعفران قاینات و فروشگاه طلای سرخ دقیقا در قطب تولید زرشک و زعفران جهان قرار دارد.
  • تمام تلاش سایت طلای سرخ در حال حاضر روی برندیگ و معرفی سایت به مشتری هدف است و به سود فکر نمی کند.
  • هدف سایت جمع آوری مشتری های زیاد و در ادامه ارائه خدمات ویژه به آن ها می باشد.
  • معرفی محصول اصیل قاینات به سراسر ایران
  • خرید بدون واسطه و مستقیم از کشاورز

ارسال رایگان زرشک قاینات

در ضمن علاوه بر ارسال رایگان ، ارسال سریع نیز داریم، تمامی ارسال ها با پست پیشتاز و یک روز پس از ثبت نهایی سفارش ارسال می شود و بین 3 تا 5 روز کاری به دست شما می رسد.

اینجاست که پی به مفهوم ضرب المثل هیچ ارزانی بی دلیل نیست می بریم ،و دلیل این ارزانی معرفی سایت به مشتریان و پیدا کردن مشتریان بیشتر به صورت زنجیره ای، و اینکه از مرکز تولید برای شما محصول ارسال می شود. شما هم می توانید با معرفی سایت طلای سرخ به دوستان و آشنایان خود ما رادر این امر یاری کنید تا افراد بیشتری بدانند که مجموعه ای منسجم از شهرستان قاینات با ارائه با کیفیت ترین محصولات قائنات اقدام به ارسال رایگان به سراسر ایران نموده است.

حال که با روال کار سایت آشنا شدید می توانید به فروشگاه سایت طلای سرخ رفته و محصولات مورد نظر خود را به سبد خریدتان افزوده و با خیال راحت با کیفیت ترین محصولات را درب منزل با هزینه ارسال رایگان تحویل بگیرید.

اعتماد شما اعتبار ماست.

یک فکر در مورد “ارسال سریع و رایگان زعفران و خشکبار از قاینات ضمانت 100%

  1. مبینا مالدار گفت:

    سلام ببخشید سفارش های کم هم ارسال رایگان داره؟ مثلا دو مثقال زعفران و یک کیلو زرشک

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام بعله در حال حاضر سایت طلای سرخ به منظور آشنایی مصرف کننده با کیفیت محصولات طرح تخفیف ارسال رایگان روی تمام محصولات گذاشته است. و شما می توانید مستقیم از قاینات زرشک و زعفران را بدون پرداخت هزینه ارسال و به قیمت بازار قائنات سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *