زرشک را بیشتر بشناسیم

خرید زرشک خوب از کجا ؟ زرشک قائنات مرغوبترین زرشک دنیا

زرشک پفکی درجه یک

از کجا زرشک مرغوب و تازه خرید کنم؟

خرید زرشک خوب و تازه از کجا ؟ دغدغه بسیاری از کدبانوهای خانه دار شاید این باشد که از کجا زرشکی تازه و خوشرنگ بخرم که زرشک پلو خوشمزه و چشم نواز با آن بپزم، سایت طلای سرخ  مرغوبترین زرشک قاینات (خوشرنگ ، تازه ، درشت ، ارگانیک) را در سایت بفروش می رساند کافیست یکبار  زرشک طلای سرخ را امتحان کنید تا مشتری دائم زرشک طلای سرخ شوید.

از هر کجای دنیا که پرسیده شود بهترین زرشک جهان متعلق به کجاست بدون شک در پاسخ زرشک خراسان و قاینات را خواهید شنید، و ما از قطب تولید زرشک دنیا قائنات زرشک اصل قاینات را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت برای شما آورده ایم.

خراسان جنوبی منبع کاشت و برداشت بهترین و با کیفیت ترین و خوش رنگ ترین زرشک دنیاست و هر ساله بخش عظیمی از زرشک ناب دنیا از این منطقه تامین می شود.

 

در پاسخ به این سوال که زرشک خوب از کجا بخریم بایستی گفت جهت خرید بهترین زرشک باید به شهر قاین سفر کنید، اما آیا به صرفه است که شما برای خرید زرشک به قاین بیایید، زرشک قاین را برایتان می آوریم شما فقط ثبت سفارش کنید و آدرس خود را در سایت درج کنید طی 3 روز زرشک اصیل قائنات را درب منزل تحویل بگیرید.

راهنمای خرید زرشک مرغوب و تازه قائنات

خیلی ها در خرید زرشک وقتی نام های مختلف آن را می شنوند دچار تردید می شوند که چه زرشکی بخرند ، باید بدانید که همه زرشک های نوع پفکی ، پلویی ، اناری ، تالاری ، صادراتی ، زیر تالاری زیرمجموعه  زرشک قرمز بی دانه خراسان هستند که ماهیت تمام آن ها یکی است و از درختچه خاردار زرشک برداشت می شود، و فقط نحوه برداشت و خشک کردن آن ها متفاوت است که این نام ها را بر روی آن گذاشته اند.

اول از همه باید بدانید که فصل برداشت زرشک پاییز است از مهر تا آذر ، پس اگر بدنبال خرید زرشک تازه آبگیری هستید در زمان برداشت اقدام به خرید آن کنید که در سایت طلای سرخ موجود است در زمان برداشت و قابل سفارش می باشد.

لینک خرید زرشک اناری امسالی قائنات 1402 : خرید زرشک اناری امسالی قائنات

بعد از فصل برداشت اولین نوع زرشک خشکی که وارد بازار می شود زرشک اناری است که بعد از برداشت زیر نور آفتاب پهن و هر روز باید زیر و رو شود که کپک نزند و یک ماه زمان می برد که خشک و آماده عرضه به بازار شود، بهترین زمان خرید زرشک اناری بعد از فصل برداشت تا عید نوروز می باشد.

زرشک دیگر زرشک پفکی که اصلی ترین و محبوب ترین زرشک خشک بازار است که زمان خشک شدن آن 4 تا 6 ماه زیر سایه به طول می انجامد ، رنگ آن روشن ، درشت و پف دار است بهترین زمان خرید آن از اسفند تا فصل برداشت است .

خرید زرشک پفکی درجه یک اصل قائنات 

ویدئوی تفاوت انواع زرشک ها با توضیحات کامل روی فیلم

قبل از خرید زرشک از سایت طلای سرخ بد نیست سری به  سایت های معروف زرشک و زعفران بزنید و قیمت زرشک سایت طلای سرخ را با زرشک سحرخیز، بهرامن و …مقایسه کنید.

لینک دسترسی : قیمت زرشک طلای سرخ قاینات

پست های مرتبط

یک فکر در مورد “خرید زرشک خوب از کجا ؟ زرشک قائنات مرغوبترین زرشک دنیا

  1. اعظم طهان زاده گفت:

    زرشک برای زرشک پلو خواستم خرید کنم ، سایت شمارو داخل گوگل دیدم ، زرشکتون امسالیه ؟ و ارسال به تهران چند روزه می رسه دستم ، فقط تورو خدا زرشک خوب باشه من براتون تبلیغ می کنم ، داخل صفحه خرید چند نوع زرشک بود پیشنهادتون کدوم نوع زرشکه ؟ ممنون

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام قطعا سایتی که داخل نتایج گوگل بالا هست از نظر کاربران و گوگل مورد تایید بوده پس از نظر اطمینان و کیفیت خیالتون راحت ، زرشک اناری امسالی هست و پیشنهاد ما به شما از آبان تا بهمن که هنوز زرشک پفکی 1402 به بازار نیامده زرشک اناری هست هم قیمت مناسب تر و هم تازه و با کیفیت تره و سفارشات تهران 3 روز بعد از ارسال تحویل داده میشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *