زرشک را بیشتر بشناسیم

زرشک پفکی امسالی چه موقع وارد بازار میشود؟

IMG ۲۰۲۲۱۰۱۲ ۱۱۰۳۴۴ scaled IMG ۲۰۲۲۱۰۱۲ ۱۱۰۳۴۴ scaled

زرشک پفکی را بیشتر بشناسیم :

زرشک پفکی امسالی ، اناری ، تالاری ، پلویی ، مجلسی اینها همه از یک نوع زرشک ، زرشک قرمز بیدانه بدست می آید.

زرشک پفکی چیست ؟

زرشک پفکی قاینات

فصل برداشت زرشک قرمز در خراسان و قائنات از پایان شهریور آغاز و تا اواسط آبان به طول می انجامد، و زرشکی که با شاخه با قیچی مخصوص باغبانی از درخت شاخه بُر می شود و همانطور با شاخه به سالن های مخصوص که از قبل آماده و داربست شده است ( به این سالن ها تالار می گویند ) و این سالن ها باید حتما تهویه مناسب داشته باشند معمولا دور تا دور آن پنجره های بزرگ دارد، و یا فن های بزرگ نصب می شود تا هوا در گردش باشد.

 

چه مدت زمان لازم است تا زرشک پفکی خشک شود؟

از زمان برداشت زرشک تا خشک شدن آن معمولا بین 3 تا 6 ماه زمان لازم است ، تا به شکل پفکی خشک شود، که بستگی به نحوه چینش شاخه ها روی داربست و تهویه مناسب سالن دارد، و زرشکی که مهر ماه برداشت و تالار شود در بهترین حالت بهمن ماه آماده عرضه به بازار می شود ، پس زرشک پفکی امسالی ( برداشت همان سال) از بهمن ماه به بعد وارد بازار می شود.

چرا زرشک پفکی بهترین گزینه صادرات می باشد؟

زرشک پفکی در سایه و بدور از نور خورشید خشک می شود ، یکی از مهمترین دلایل خوشرنگ بودن زرشک پفکی همین است که  نور خورشید به آن نمیتابد، و دلیل دیگر اینکه چون به روال عادی و جریان طبیعی هوا و هیچگونه جابجایی و ضربه ای خشک می شود از حجم و پُف قابل قبولی برخوردار است ، و رطوبت بسیار پایینی دار ، و یک زرشک خوشرنگ و حجیم با رطوبت پایین فقط در همین حالت خشک کردن زرشک حاصل می شود، پس با این تفاسیر زرشک پفکی بهترین گزینه صادرات می باشد.

فراوری زرشک پفکی

در بالا توضیح دادیم که زرشک پفکی به چه شکل برداشت و نگهداری می شود، حال به مراحل بعد از اینکه زرشک به صورت پفکی خشک شد می پردازیم، زمانیکه زرشک به خوبی خشک شد ابتدا زرشک های ریخته شده زیر داربست ها را جمع آوری می کنیم که به آن زرشک زیرتالاری یا شبه پفکی می گویند، که شما می توانید در سایت طلای سرخ با قیمت ارزان تر از زرشک پفکی از لینک بالا خرید کنید.

شاخه های زرشک را تکانده تا زرشک ها از شاخه جدا شود و سپس زرشک ها را جمع آوری کرده و به کارگاه منتقل کرده ابتدا زرشک ها را با فن های بزرگ بادکش کرده تا برگ ها از دانه های زرشک جدا شود، سپس زرشک ها را روی دستگاه خارچین ریخته تا خارها گرفته شود و در آخر زرشک را در دستگاه دمگیر ریخته تا دم زرشک گرفته شود، بعد از این مراحل زرشک پفکی تمیز و آماده بسته بندی و مصرف می شود.

 

خرید زرشک پفکی از سایت طلای سرخ

زرشک پفکی امسالی

خرید زرشک پفکی امسالی از سایت طلای سرخ

برای خرید زرشک پفکی باید بهترین زمان را انتخاب کنید، الان که این مقاله نوشته می شود تاریخ 20 مهر 1401 می باشد و تقریبا در بُهبُه ی برداشت زرشک در شهرمان قاین یا قائن هستیم، و  نیرو های مجموعه طلای سرخ در حال برداشت زرشک می باشند، برای اطلاع دقیق از قیمت زرشک تازه (شاخه ، خوله و دون) در مهر 1401 و خرید زرشک تازه کلیک کنید. الان زرشک پفکی که در بازار موجود است دقیقا یک سال از برداشت آن گذشته است، و تا حدودی آن کیفیت اول فصل زرشک پفکی را ندارد، و سایت طلای سرخ به شما پیشنهاد خرید زرشک پفکی نمیکند.

بهترین زمان خرید زرشک پفکی از بهمن ماه تا مرداد ماه می باشد، اگر قصد خرید زرشک تازه  امسالی دارید سایت طلای سرخ در خرید بهترین گزینه شمارا راهنمایی می کند، پیشنهاد ما به شما برای خرید زرشک تا زمانی که زرشک پفکی امسالی وارد بازار شود، زرشک اناری امسالی 1401 می باشد، برای خرید زرشک اناری امسالی قاینات کلیک کنید.

درباره فروشگاه طلای سرخ

فروشگاه طلای سرخ قاینات

فروشگاه طلای سرخ واقع در استان خراسان جنوبی و شهرستان قائنات میدان 17 شهریور می باشد.

مجموعه طلای سرخ واقع در خراسان جنوبی و شهرستان قائنات می باشد و تمامی این مراحل از برداشت تا فراوری زرشک زیر نظر این مجموعه انجام می گیرد، شما می توانید با کیفیت ترین زرشک قائنات را با قیمت مناسب از طریق سایت طلای سرخ مستقیم از پایتخت طلا و یاقوت سرخ جهان قاینات خریداری کنید، تمامی محصولات ارائه شده در سایت طلای سرخ ضمانت برگشت و کیفیت دارد با اطمینان خاطر اقدام به خرید زرشک ، زعفران و خشکبار قائنات از طریق بزرگترین سایت خشکبار قاینات کنید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *