مطالب سایت

زمان برداشت زرشک قرمز در قائنات و خراسان {1402}

زمان برداشت زرشک

زرشک تازه نوبرانه کی به بازار می آید؟

 

فصل عرضه محصول زرشک خشک به بازار کمی با زمان برداشت زرشک تازه متفاوت است ، زرشک اناری یک ماه بعد از برداشت زرشک تازه  و زرشک پفکی 4 ماه بعد به بازار عرضه می شود.

ویدئوی زیر 20 روز بعد از ویدئوی بالا از همان باغ زرشک گرفته شده است و با مقایسه ای اجمالی متوجه رنگ گیری دانه های زرشک از زرد به نارنجی و به مرور تا اواخر شهریور دانه های زرشک کاملا قرمز و قابل برداشت می شود ، درختان پر بار از دانه های یاقوت سرخ که منظره ای بی نظیر را خلق کرده است، ما هستیم تا با کیفیت ترین زرشک و زعفران شهرمان قائنات را با کمترین سود به دست شما برسانیم.


زرشک تازه در اواخر شهریور به شرایطی می رسد که از رطوبت و رنگ لازم برخوردار است و باغداران این محصول سعی می نمایند در شرایطی ایده آل قبل از این که دانه های زرشک زیاد از حد رسیده و تیره رنگ شود، آن را جمع آوری نمایند تا رنگ قرمز آن حفظ شده و له نگردد، زمان برداشت زرشک در بزرگترین تولید کننده زرشک دنیا و ایران شهرستان قاینات به صورت جدی و همه گیر از اوایل مهر ماه آغاز می شود.

زرشک قرمز بیدانه قاینات


برای فرآورده های نوشیدنی و آب زرشک از زرشک تازه استفاده می شود و گاهی این محصول به همین شکل میوه تازه و نوبرانه نیز وارد بازار می شود ولی بیش تر محصول خشک و فرآوری شده و سپس به فروش می رسد.
بیش تر خریداران این محصول برای خرید در فصل برداشت آن اقدام می نمایند تا زرشک تازه و مورد نیاز خود را برای مصارف مختلف تهیه نمایند.

برای اطلاع دقیق از قیمت زرشک تازه (شاخه ، خوله و دون) در مهر 1401 و خرید زرشک تازه کلیک کنید.

پیشنهاد ما برای خرید زرشک مرغوب از فروردین تا مهر : خرید زرشک پفکی درجه یک قائنات می باشد.

پیشنهاد ما برای خرید زرشک مرغوب از مهر تا اسفند : خرید زرشک اناری درجه یک قائنات می باشد.


در صورت هرگونه سوال در خصوص قیمت زرشک ، خرید زرشک و یا کاشت نهال زرشک با ما در تماس باشید. 09159643959

پست های مرتبط

یک فکر در مورد “زمان برداشت زرشک قرمز در قائنات و خراسان {1402}

  1. مریلا یهیوی گفت:

    سلام این دو فیلمی که گذاشتین در عرض 20 روز میوه های باغ زرشک اینقدر قرمز شده ؟ چقدر جالب ، کاش از نزدیک باغ زرشک تازه رو ببینم.

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام بعله هر چی هوا رو به سردی بره زرشک ها زودتر رنگ می گیره و آماده برداشت میشه ، بهترین زمان سفر به قاینات فصل پاییز هست پیشنهاد میدم حتما بیاین.

  2. راد گفت:

    سلام اطلاعات بسیار عالی، موفق باشین

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام سایت طلای سرخ مطالب بسیاری در مورد زعفران و زرشک بصورت آپدیت به اشتراک می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *