مطالب سایت, زرشک را بیشتر بشناسیم

قیمت زرشک تازه با شاخه در قائنات|بیرجند|مشهد 1402

فصل برداشت زرشک تازه

قیمت زرشک تازه با شاخه امسال چند است !؟

برای تعیین قیمت زرشک تازه با شاخه و دون شده باید نگاهی به موقع برداشت زرشک تازه در مناطق مختلف انداخت ، فصل برداشت زرشک قرمز (بی دانه) که بومی منطقه خراسان است و بزرگترین تولید کننده آن استان خراسان جنوبی و قائنات می باشد، معمولا در شهرهای جنوبی تر استان خراسان جنوبی مانند بیرجند و سربیشه زودتر فرا می رسد و معمولا از نیمه شهریور ماه آغاز می شود ، و بر همین اساس برداشت زرشک در شهر های شمالی تر استان مانند:  آرین شهر ، قائنات و زیرکوه حدودا 2 الی 3 هفته دیرتر از شهرهای جنوبی تر استان فرا می رسد، که تا اواخر آبان به طول می انجامد، و اگر به طور کلی بخواهیم موقع برداشت زرشک در استان خراسان جنوبی را تعیین کنیم می توان گفت از اواخر شهریور ماه بصورت جدی آغاز می شود.

برای اطلاع از قیمت و خرید زرشک تازه قائنات 1402 روی لینک کلیک کنید.

برای تعیین قیمت زرشک تازه عوامل زیادی دخیل است:

از مهمترین عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت زرشک تازه به میزان تولید در آن سال می توان اشاره کرد.

و از دیگر عوامل موثر میزان عرضه و تقاضا، و همچنین قیمت زرشک پفکی در قیمت گذاری زرشک تازه بی تاثیر نخواهد بود.

زرشک تازه

با توجه به شیوع بیماری کرونا در چند سال اخیر قیمت زرشک تازه تقریبا می توان گفت ثابت بوده است، در ادامه به قیمت زرشک تازه در چند ساله اخیر می پردازیم.

در سال 1398 قیمت زرشک تازه با شاخه —- 7000 – 10000 تومان

در سال 1399 قیمت زرشک تازه با شاخه —- 8000 – 12000 تومان

در سال 1400 قیمت زرشک تازه با شاخه —- 8500 – 12000 تومان

و امسال(1401) قیمت زرشک تازه با شاخه خرید باغی و چکی 15000تومان می باشد.

اما با ثابت بودن قیمت در سال های اخیر و تورم چندین درصدی و گرانی های اخیر انتظار می رود که قیمت زرشک تازه افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد،تا بلکه مرحمی باشد بر زخم کشاورزانی که این چند سال متحمل ضرر شدند.

حداقل قیمت انتظار می رود روی 20.000 تومان باشد.

برای اطلاع از قیمت زرشک تازه با شاخه و خرید  زرشک تازه سال 1401 اینجا کلیک کنید.

در روزهای اخیر قیمت دقیق زرشک تازه با شاخه در شهر قائنات را در سایت طلای سرخ بصورت روزانه برای شما اعلام خواهیم کرد، پس اگر فعال در این زمینه هستید ، می توانید سایت طلای سرخ را به صورت روزانه رصد کنید.

تمام مطالبی که در سایت طلای سرخ منتشر می شود، از اخبار قائنات و خراسان جنوبی و مستقیم از صحبت های کشاورزان و افراد فعال در این زمینه می باشد.

زرشک تازه شاخه ای

برداشت زرشک تازه نوبرانه در قائنات از اواخر شهریور آغاز می شود

مجموعه طلای سرخ هر ساله باغ های زیادی از منطقه قائنات و روستاهای اطراف مثل: روشک ، مهموئی گازار ، خونیک و محمدآباد را بصورت یکجا برداشته، و زرشک آن را ابتدا بصورت شاخه ای به میزان سفارش های مشتریان دائم خود که در میدان بارهای شهرهای یزرگ چون تهران ، مشهد، شیراز و زاهدان برداشت کرده و ارسال می کند، و مابقی زرشک های شاخه ای را به تالارهای زرشک طلای سرخ واقع در شهرک صنعتی قائنات منتقل می کند، تا به زرشک پفکی تبدیل شوند.

ویدئویی از برداشت زرشک در سال گذشته از باغ زرشک روشک را مشاهده می کنید.

سایت طلای سرخ هر ساله اقدام به پیش فروش زرشک تازه کرده و عزیزانی که تمایل به همکاری و خرید دارند می توانند با واحد فروش طلای سرخ در ارتباط باشند، هم می توانید از طریق چت آنلاین واتساپ پایین همین صفحه استعلام قیمت و ثبت سفارش انجام دهید و هم به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و هماهنگی های لازم را انجام داده.

زرشک ابی زرشک ابی

 

پست های مرتبط

یک فکر در مورد “قیمت زرشک تازه با شاخه در قائنات|بیرجند|مشهد 1402

  1. فائزه زحمتی گفت:

    سلام زرشک تازه سال 1402 در چه فصلی برداشت می شود ؟ و شما در سایت فروش زرشک تازه هم دارید؟

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام فصل برداشت زرشک پاییز است و از اوایل مهر تا آذر برداشت زرشک تازه در قاینات به طول می انجامد، و در این مدت سایت طلای سرخ قیمت زرشک تازه را روزانه اعلام و در سایت به فروش می رساند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *