مطالب سایت, زرشک را بیشتر بشناسیم

قیمت خرید زرشک تازه نوبرانه قائنات 10 مهر 1402

زرشک تازه

قیمت خرید و فروش زرشک تازه امسال چند است؟

امروز 18 مرداد 1402 این ویدئو که در پایین مشاهده می کنید در خراسان جنوبی و شهرستان قاینات 10 مرداد 1402 ضبط شده و همینطور که می بینید هنوز رنگ دانه های زرشک زرد است و رنگ قرمز به خود نگرفته و تا برداشت زرشک تازه این باغ حداقل دو ماه دیگر زمان لازم است ، اما در مناطق سردسیر قائنات مانند آرین شهر و روستاهای هم جوار آن زرشک ها سریعتر قرمز شده و آماده برداشت می شوند و معمولا از اوایل مهرماه خرید و فروش زرشک تازه شروع می شود و مجموعه طلای سرخ هم فروش زرشک تازه  شاخه و خوشه ای و دانه شده را به صورت عمده آغاز می کند و آماده همکاری با میدان های تره بار سایر شهرهای ایران  چون ( تهران ، مشهد ، شیراز ، اصفهان ، زاهدان ، بابل ، کرج  و …) می باشد.

امروز در تاریخ 1 مهر 1402 که این مطلب ویرایش می شود ، تنها نمونه زرشک موجود بازار زرشک پفکی می یاشد که به دلیل رسیدن فصل برداشت همه از تالارها تکانده شده و تالارها آماده برای زرشک تازه امسالی شده است و زرشک های پفکی به سردخانه ها منتقل شده است ، با توجه به کمبود زرشک قیمت زرشک پفکی افزایش پیدا کزده و امروز تا 165 هزار تومان زرشک پفکی سردخانه ای معامله شده است ، با توجه به قیمت بالای زرشک خشک انتظار می رود زرشک تازه امسال قیمت بالاتری به نسبت سال گذشته داشته باشد و حداقل قیمت زرشک تازه شاخه 25 هزار تومان احتمال می رود باشد.

درخچه زرشک نسبت به کم آبی مقاوم است اما در سال اول باید روی مدار 7 روز آبیاری انجام شود، چنانچه علاقه به کاشت زرشک دارید می توانید مطلب روش کاشت زرشک در سایت طلای سرخ را مشاهده کنید، و برای پیش خرید نهال زرشک بیدانه قاین روی لینک کلیک کنید.

 

زرشک تازه قائناتقیمت زرشک نوبرانه تازه آبگیری قائنات 

امروز 8 شهریور 1402 و تا موقع برداشت زرشک تازه حدود 30 روز دیگر باقی مانده است ، زرشک ها تقریبا به رنگ قرمز در آمده و دارد رنگ می گیرد و هر چه بگذرد قرمز تر و آبدارتر میش شود . قیمت زرشک تازه امسال با توجه به افزایش قیمت زرشک خشک انتظار می رود از سال گذشته بالاتر باشد و بزودی قیمت زرشک تازه را در سایت طلای سرخ اعلام می کنیم.

فصل برداشت زرشک نوبرانه قائنات از اوایل مهر ماه آغاز و تا اواسط آبان ماه به طول می انجامد ، و هر چه زرشک روی درخت بماند آبدارتر می شود ، اما ترس از باران های پاییزی اغلب باعث می شود تا کشاورزان برای اینکه دچار خسارت نشوند سریع تر زرشک ها را برداشت کنند.

برای اطلاع دقیق از قیمت زرشک تازه (شاخه ، خوله و دون) در مهر 1401 و خرید زرشک تازه روی لینک بالا کلیک کنید.

و یا با شماره ی درج شده در بالای سایت تماس بگیرید.

در ادامه مطلب به قیمت زرشک نوبرانه و تازه می پردازیم ، زرشک تازه را معمولا یا برای ( تازه خوری ، آب زرشک ، مربا ، شرکت های کنسانتره و آبمیوه گیری) استفاده می کنند، و یا هم برای خشک کردن ، که با توجه به دو مورد بالا روش چیدن زرشک فرق می کند.

آب زرشک

زرشک برای تازه خوری را معمولا با قیچی برش می دهند و بعد یا با دستگاه مخصوص دون می کنند و یا با دست بصورت خوله می کنند و به بازار عرضه می کنند.

روش های برداشت زرشک تازه:

و اما زرشکی که برای خشک کردن برداشت می شود به چند روش برداشت می شود:

  • شاخه بر : در این روش برداشت زرشک بوسیله  قیچی های مخصوص شاخه های زرشک دار را قیچی کرده که که معمولا طول ترکه های درخت زرشک تا یک متر می رسد و این روش چیدن زرشک خاص زرشک پفکی هست و زرشکی که به این شکل برداشت می شود به تالار منتقل می شود تا پفکی خشک شود، برای خرید زرشک پفکی درجه یک  قائنات روی لینک کلیک کنید.
  • خوله چینی :این نوع برداشت معمولا در اوایل فصل برداشت انجام می شود که بعضی از درختها رسیده و قابل برداشت است و معمولا برای تازه خوری برداشت می شود.
  • چوب زدن زرشک: زرشکی که به این روش برداشت می شود ، روی خرمن ها و زیر نور خورشید پهن می شود و خشک می شود و معمولا پروسه خشک شدم آن یک ماه بیشتر به طول نمی انجامد ، و همان زرشک اناری هست. برای خرید زرشک اناری درجه یک قاینات روی لینک کلیک کنید

قیمت زرشک نوبرانه تازه در زمان برداشت زرشک تازه را می توان با کشاورز توافقی و با توجه به مقدار خرید طی کرد،که معمولا متناسب با قیمت خرید کارخانه های بزرگ سطح استان محاسبه می شود ، در سال گذشته یعنی سال 1401 زرشک تر و شاخه به قیمت 14500تومان تا 20000تومان از کشاورز خریداری می شد.

با توجه به افزایش قیمت زرشک خشک نسبت به سال گذشته و تورم انتظار می رود زرشک تازه امسال( 1402 ) قیمت بالاتری داشته باشد،(بین 20 تا 30 هزار تومان) اما هنوز برای قیمت گذاری زرشک تازه زود است و باید منتظر ماند ببینیم بازار به چه شکل پیش می رود، با توجه به بارندگی های شدید اردیبهشت ماه در قائنات همه می گفتند که برداشت زرشک امسال کاهشی خواهد بود ، اما با توجه به بازدیدهای انجام شده از باغات بزرگ منطقه می توان برآورد برداشت زرشک بیشتری نسبت به سال گذشته کرد.

جهت مشاوره و استعلام قیمت می توانید از طریق چت واتساپ آنلاین پایین همین صفحه با مدیر فروش مجموعه طلای سرخ آقای اسماعیل پور 09159643959 در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر سری به مطلب قیمت زرشک تازه با شاخه در قائنات و مشهد بزنید.

در ضمن در این لحظه که این مطلب برای شما گذاشته می شود فصل برداشت عناب تازه و پسته تازه و انجیر هست و شما می توانید این محصولات  نوبرانه و تازه را هم از سایت طلای سرخ از طریق  چت آنلاین واتساپ سفارش دهید.

مجموعه طلای سرخ ارائه دهنده با کیفیت ترین محصولات و سوغات قائنات و خراسان ،به صورت حضوری و اینترنتی به ارائه خدمت به تمام مردم ایران عزیز می باشد، چنانچه نیاز به مشاوره دارید، در هر زمینه کاشت، داشت و برداشت و خرید و فروش تمام محصولات قاینات و خراسان با ما در ارتباط باشید.

 

 

پست های مرتبط

یک فکر در مورد “قیمت خرید زرشک تازه نوبرانه قائنات 10 مهر 1402

  1. مریم شاه حسینی گفت:

    به به خداقوت باغتون آباد چقدر باغ زرشک زیباست

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلامت باشید پاییز شهرمون قائنات واقعا زیباست از طرفی یاقوت سرخ و بعد هم طلای سرخ منظره بی نظیری خلق می کنه در فصل برداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *