قیمت زعفران

قیمت زعفران سوپر نگین اتویی سرفصل امسالی

InShot ۲۰۲۲۱۰۱۳ ۱۳۱۸۰۹۵۱۵ InShot ۲۰۲۲۱۰۱۳ ۱۳۱۸۰۹۵۱۵

قیمت زعفران نگین سوپر قلم دار صادراتی کهنه و نو

قیمت زعفران نگین سوپر اتویی سرفصل معمولا گران تر است به دلیل اینکه اول فصل پیاز زعفران پتانسیل بیشتری برای تشکیل گل قوی تر و کلاله های ضخیم تر دارد ، و عیار گل های روز های اول مزرعه زعفران بالاتر از انتهای فصل است ، البته امسال به دلیل کاهش بارندگی و گرمای شدید پیازهای زعفران ریز بود و عیار هر کیلو گل زعفران به طور میانگین بین 11 تا 13 در اول فصل بود و هر چه گذشت عیارها کمتر و به 9 گرم رسید.

منظور از زعفران سرفصل همان زعفران اول فصل برداشت جدید ( نوبرانه ) یا زعفران نو‌ امسالی می باشد. که از اواسط مهر ماه فصل برداشت زعفران فرا می رسد و زعفران سرفصلی تولید و فراوری شده در مجموعه طلای سرخ قائنات در سایت به فروش می رسد.

گل های زعفران اول فصل معمولا  کلاله های درشت تر و ضخیم تری  دارند چون اولین گل های پیاز یا بنه یا کورم زعفران است و پیاز جوان تر است و هر چه به پایان فصل نزدیک تر می شویم کلاله های زعفران کیفیت کمتری دارند، به همین خاطر زعفران نو یا سرفصلی را به قیمت بالاتری خریداری می کنند.

زعفران سوپر نگین اتویی

قیمت امروز زعفران سوپرنگین اتویی فصل(سوپر نگین سرفصلی) :

هر کیلو زعفران سوپر نگین صادراتی فصل کهنه: 105.000.000 تومان

یک کیلو زعفران نگین سوپر سرفصلی امسالی قلمدار :  108.000.000 میلیون

برای اطلاع از قیمت روز و لحظه ای انواع زعفران در بازار قاینات و مشهد روی لینک قیمت امروز زعفران کلیک کنید.

با توجه به قیمت هایی که در فضای مجازی و کانالها و شرکت ها اعلام می کنند قیمت نگین 3 سانتی درجه یک امسالی 65 تا 70 است ، اما بیایید واقعیت را قبول کنیم که قیمت زعفران نو امسالی بازار امروز 23 مهر 55 تا 60 بیشتر معامله نمی شد ، و وقتی کشاورز زعفران را به شرکت ها می برد هزار بهانه می آورند تا قیمت را پایین آورند ، امروز زعفران قلمدار نو آس در بازار سی نور مشهد 59 معامله شده است همیشه مبنا را بازار سنتی در نظر بگیرید و ما در سایت طلای سرخ از دل بازار قیمت هارا برای شما اعلام می کنیم.

امروز 7 آبان بازار زعفران و بورس داغ شده و افراد خانگی بیشترین تقاضا را در خرید زعفران جهت سرمایه گزاری داشتند .

در ادامه به بررسی قیمت انواع زعفران نگین سال 1401 می پردازیم.

زعفران سوپر نگین چیست ؟

یکی از دسته بندی های اصلی زعفران ، زعفران نگین می باشد که خودش به چند نوع تقسیم بندی می شود:

  1. زعفران سوپر نگین اتویی
  2. زعفران سوپر نگین
  3. زعفران نگین

که هر سه این نوع زعفران ها به دسته زعفران نگین اشاره دارد و فقط شکل ظاهری و نحوه خشک کردن و فراوری آن متفاوت است.

خصوصیات زعفران سوپر نگین:

  • کلاله ها کاملا قرمز می باشد.
  • خامه و سفیدی ندارد.
  • کلاله های ضخیمم و صاف دارد.
  • بدون فر خوردگی می باشد.
  • قدرت رنگدهی آن از230 تا 270 هست.
  • شکسته ندارد.

 

با توجه به قیمت تصویب شده دولت و اعلام قیمت خرید حمایتی دولت هر کیلو زعفران نگین به قیمت 41.500میلیون تصویب گردیده است ، که با توجه به این قیمت، قیمت زعفران نگین فصل مقداری پایین تر از قیمت حمایتی می باشد ، سال گذشته که قیمت حمایتی 20 میلیون اعلام شد با گذشت زمان زعفران در بازار به قیمت 35میلیون داد و ستد می شد.

اگر قیمت گل زعفران را همین 750هزار تومان در نظر بگیریم و با هزینه های پاک و … 850 هزار تومان و هر کیلو گل زعفران حداقل 12 گرم زعفران خشک به ما بدهد،با یک حساب کتاب سرانگشتی اگر هر کیلو گل زعفران را با این قیمت امروز 21 مهر در نظر بگیریم ، هر کیلو گل زعفران به قیمت 50 میلیون می رسد ،و چه بسا در روزهای آتی برداشت گل زعفران کمتر شود قیمت آن افزایش یابد و قیمت زعفران صعودی شود.

زعفران سوپر نگین اتویی نو

زعفران طلای سرخ

بررسی بازار زعفران مشهد

با توجه به بازدیدی که در روز 26 مهر 1401 از بازار عمده زعفران مشهد (بازار بزرگ زعفران سی نور) به عمل آمد ، حجم معاملات بسیار کم و اکثرا منتظر ثبات بازار بودند،و قیمت زعفران نو امسالی از قیمت حمایتی زعفران هم کمتر بود، چناچه قصد خرید و سرمایه گذاری زعفران را دارید بهترین زمان الان می باشد، و سایت طلای سرخ زعفران سوپرنگین اتویی امسالی قلم درشت را به قیمت 38/000/000 میلیون برای شما فراهم کرده است، در صورت نیاز به مشاوره خرید با شماره بالای سایت تماس بگیرید.

نگاهی به قیمت یک سال پیش زعفران

پاراگراف بالا را مطالعه کردید! قیمت زعفران تاپ صادراتی 38 میلیون بود و امروز یعنی 13 شهریور 1402 این قیمت روی 51 میلیون است یعنی چیزی حدود 13 میلیون اختلاف قیمت که به نسبت تورم و قیمت اجناس دیگر بازار ایران زیاد هم بالا نیست ، منظور اینکه اگر قصد خرید زعفران و سرمایه گذاری دارید بهترین زمان فصل برداشت زعفران است و مجموعه طلای سرخ زعفران تولید روز مجموعه را با بالاترین کیفیت به دست شما می رساند، برای خرید زعفران اصل قائنات با ما در ارتباط باشید.

( ویرایش شده در 14 شهریور 1402 قیمت زعفران سوپر نگین اتویی صادراتی سر فصلی 50.500.000 )

قیمت گل زعفران ۱۴۰۱

پیشنهاد سایت طلای سرخ با توجه به وضعیت گل زعفران و قیمت زعفران به شما خرید زعفران در این برهه از زمان می باشد ، برای اطلاع از قیمت انواع زعفران و خرید زعفران اینجا کلیک کنید. 

پیشنهاد سایت طلای سرخ به شما خرید زعفران سوپرنگین اتویی می باشد.

قیمت انواع زعفران نگین

با سایت طلای سرخ از قیمت روز انواع زعفران و انواع زرشک قائنات مطلع شوید ، و خریدی مطمئن و با کیفیت با قیمت عرف بازار را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *