مطالب سایت, زعفران را بیشتر بشناسیم

قیمت زعفران فله عمده و کیلویی | بسته بندی مثقالی و گرمی

قیمت زعفران فله

قیمت زعفران فله عمده و کیلویی |پاکت گرمی و مثقالی

قیمت زعفران فله و کیلویی با زعفران بسته بندی مثقالی و گرمی قطعا متفاوت است ،

در این مطلب به قیمت زعفران در وزن های مختلف می پردازیم، زعفران یک ادویه گرانبها و ارزشمند است که به طلای سرخ معروف است و نظر طرفداران بسیاری را به دلیل رنگ و خواص به خود جلب کرده است، و بسیارند کسانی که قبل از خرید زعفران به دنبال قیمت واقعی و زعفران اصل می گردند، همان دلیل گران بودن این ادویه باعث شده که تقلب های بسیار در این محصول صورت بگیرد.

تبلیغ زعفران قائنات

قیمت زعفران عمده کیلویی با زعفران بسته بندی و در وزن های پایین هیچوقت یکسان نبوده، با مثالی برای شما شفاف سازی می کنیم به عنوان مثال:

مقایسه قیمت عمده و بسته بندی زعفران

صاحب یک رستوران قصد خرید یک کیلو زعفران سرگل دارد و با بررسی هایی به این نتیجه رسیده که قیمت این لحظه زعفران در سایت طلای سرخ و سایت بهرامن 35 میلیون تومان است و تصمیم به خرید می کند، از طرفی یک شخص برای مصرف خانگی نیاز به خرید زعفران دارد و قیمت یک مثقال زعفران سرگل در سایت طلای سرخ 179 هزار تومان است، بنظر شما قیمت یک مثقال زعفرانی که صاحب رستوران به قیمت فله و کیلویی 35  میلیون خریداری کرده چند بوده است؟!

با توجه به دانسته هایمان می دانیم که هر کیلو زعفران 217 مثقال است، پس برای بدست آوردن قیمت یک مثقال زعفران عمده باید 35 میلیون را تقسیم بر 217 کنیم که عدد به دست آمده 161 هزار تومان است. یعنی تفاوت خرید عمده یک مثقال زعفران فله با یک مثقال زعفران بسته بندی 18 هزار تومان است.

اطلاع از قیمت امروز انواع زعفران کیلویی و مثقالی در مشهد و قاینات [ آپدیت روزانه ]

قیمت عمده زعفران

قیمت زعفران عمده

قیمت عمده و کیلویی زعفران با سود ناچیزی در بازار داخل ایران همراه است ، به عنوان مثال ما در شعبه مرکزی فروشگاه طلای سرخ در قاینات زعفران سرگل را از کشاورز کیلویی 33.800 میلیون خریده و پس از الک و پوخ چینی که حداقل 400 هزار تومان کثر می کند به 35 میلیون به صورت عمده میفروشیم، و چون به صورت زنجیره ای و گردشی زعفران وارد فروشگاه می شود و از سایت به فروش می رسد با سود کم بدنبال فروش بالا و جذب مشتری هستیم.

قیمت زعفران مثقالی

قیمت زعفران مثقالی

از طرفی زعفران به صورت مثقالی نیاز به بسته بندی و صرف وقت و پاکت و …دارد و نکته بعد اینکه  هزینه ای که برای یک کیلو زعفران پرداخت کرده ایم باید مثقال مثقال جمع شود تا سرمایه اولیه باز گردد ، پس حاشیه سود زعفران بسته بندی به مراتب بیشتر باید باشد.

مجموعه طلای سرخ تدابیری لحاظ کرده که خریداران بالای 100 مثقال اگر سفارش داشته باشند با هزینه خرید عمده محاسبه می شود و فقط هزینه بسته بندی به آن اضافه می شود ، این گزینه بسیار مناسبی برای افرادی که زعفران را از سایت برای فروش خریداری می کنند می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *