مطالب سایت

قیمت عمده استند زعفران طلای سرخ یک گرم ، نیم گرم ، نیم مثقال، یک مثقال

زعفران طلای سرخ

 قیمت عمده استند فروشگاهی زعفران طلای سرخ

جهت خرید استند زعفران طلای سرخ از پایین همین صفحه می توانید اقدام به خرید کنید.

سایت طلای سرخ بزرگترین سایت جامع خرید و فروش زعفران عمده و خشکبار قائنات آماده همکاری با:

  • فروشگاها
  • بنکداران
  • شرکت های پخش
  • سوپرمارکت ها
  • و تمامی صنوفی که در این زمینه فعالیت دارند می باشد.

 سایت فروشگاهی طلای سرخ علاوه بر فروش جزئی زعفران و زرشک و خشکبار، قادر به تامین حجم بالای محصولات اصلی شهر قاینات چون: زعفران (انواع زعفران) ، زرشک ، عناب ، پسته ، بادام  و آلو می باشد.

 شما می توانید این محصولات را چه به صورت فله و چه بصورت بسته بندی از سایت سفارش داده و مستقیم از قاینات طی 3 تا 5 روز کاری درب منزل تحویل بگیرید. در صورت خرید عمده و حجم بالا با مدیر فروش آقای اسماعیل پور تماس داشته باشید، 09159643959 – 05632526815

در ادامه مطلب به بررسی استند زعفران سرگل قائنات می پردازیم .

"<yoastmark

فیلم استند زعفران طلای سرخ و زعفران اصل قائنات

تمام محصولاتی که شما در این سایت مشاهده می کنید اعم از : زعفران ، زرشک ، عناب ، پسته ، بادام و آلو و …  ، همه از دسترنج کشاورزان شهر قائنات می باشد و که به دست شما میرسد، دفتر خرید سایت طلای سرخ واقع در قاینات هست و کشاورزان محصول زراعی سال خود را به دفتر طلای سرخ آورده و بعد از سورت و اقدامات لازم بسته بندی شده و در سایت گذاشته می شود.

استند فروشگاهی زعفران طلای سرخ :

استند زعفران سرگل ممتاز (رشته بریده زعفران) مناسب برای فروشگاه ها و سوپر مارکت ها در استندهای 20 و 10 عددی ، و در وزن های نیم گرم ، یک گرم ، نیم مثقال و یک مثقال موجود می باشد.

این بسته بندی ها با نام طلای سرخ ( زعفران اصل قاینات) ، و پنجره ای به شکل حرف G  انگلیسی در دو رنگ قرمز و طلایی که نشان از لوگوی برند طلای سرخ دارد ، زعفران داخل بسته بندی را به طور واضح به مشتری نشان میدهد.

لوگوی سایت طلای سرخ

در ضمن چنانچه هر کجای ایران این بسته بندی زعفران طلای سرخ را مشاهده کردید به پلمپ بسته بندی دقت داشته باشید، که هولوگرام طلایی زعفران قاینات را داشته باشد.

طلای سرخ طلای سرخ

در پشت بسته بندی زعفران طلای سرخ خواص اصلی زعفران گفته شده و در ادامه روش دم کردن زعفران با یخ را مختصر توضیحح داده ایم.

برای اطلاع از قیمت و خرید استند فروشگاهی زعفران طلای سرخ  اینجا کلیک کنید.

(فروش عمده 6% تخفیف)

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *