مطالب سایت, زعفران را بیشتر بشناسیم

یک مثقال چند گرم است ؟ جدیدترین قیمت زعفران مثقالی قائنات 1403 ؟

قیمت یک مثقال زعفران

یک مثقال چند گرم و قیمت یک مثقال زعفران سرگل چند است؟

قیمت زعفران در ایران معمولا به مثقال خرید و فروش می شود و معمولا در بسته بندی های یک مثقالی در فروشگاه ها عرضه می شود اما خیلیها نمی دانند یک مثقال چقدر زعفران است و این سوال پیش می آید که یک مثقال زعفران چند گرم است؟

و این سوال خیلی مهم و کاربردی است ، زیرا بسیاری از متقلبان از نداشتن آگاهی مصرف کننده سو استفاده کرده و در وزن زعفران کم فروشی می کنند و مثلا قیمت یک پاکت زعفران را به یک مثقال محاسبه می کنند ولی وزن خالص زعفران را 4 گرم در نظر می گیرند، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بطور مفصل در مورد اینکه هر کیلو چند مثقال و هر مثقال چند گرم است توضیح دهیم.

یک مثقال زعفران چند گرم است

 

چند گرم یک مثقال زعفران می شود؟

مثقالی که برای زعفران در نظر گرفته می شود در همه جای دنیا یکی است و هر مثقال زعفران 4گرم و 608 سوت می باشد،

( یک مثقال = 4/608 گرم ) باید دقت داشته باشید که در خرید زعفران اگر به مثقال خرید انجام می دهید یک مثقال خالص زعفران باشد بدون احتساب وزن بسته بندی ، در ضمن زعفران را باید با ترازوهای آزمایشگاهی یک دهم یا یک صدم وزن کرد که بسیار دقیق باشد، و ترازوهای آشپزخانه برای  وزن زعفران مناسب نمی باشد.

خرید انواع زعفران یک مثقالی

زعفران سرگل ممتاز قائنات [ یک مثقال ]

خرید زعفران در بسته بندی یک مثقالی با قیمت منصفانه و کیفیتی که در ویدئوی زیر مشاهده می کنید مستقیم از پایتخت مرغوبترین زعفران دنیا شهرستان قائنات خراسان جنوبی ، شما می توانید زعفران قائنات را در بسته بندی های یک مثقالی دو مثقالی و 5 مثقالی و به صورت گرمی از فروشگاه طلای سرخ با کلیک بر روی لینک بالا خریداری کنید.

 

چند مثقال زعفران یک کیلو می شود؟

هر یک کیلو زعفران معادل 217 مثقال زعفران می باشد ، یعنی اگر ما 217 را ضربدر 4/608 کنیم باید عدد 1000 گرم بدست بیاید. قیمت کیلویی زعفران با مثقالی و گرمی متفاوت است و وقتی خرید زعفران به وزن کیلو و حجم بالا می رسد قطعا قیمت پایین تری نسبت به مثقالی و گرمی دارد، در ادامه به قیمت زعفران در وزن های مختلف می پردازیم.

قیمت یک کیلو زعفران چند است؟

قیمت کیلویی عمده زعفران

 

فارغ از بحث نوع زعفران که قیمت های متفاوتی دارند، منظور ما به طور کلی روی فرق قیمت کیلویی عمده و مثقالی و جزئی زعفران می باشد ، همانند هر کالایی که شما کلی خرید کنید فروشنده تخفیفی قائل می شود نسبت به اینکه عددی و جزئی خرید کنید، زعفران هم از این امر مستثنا نیست ، و اگر قیمت یک کیلو زعفران نگین امروز 49 میلیون تومان است، در واقع اگر 49 را تقسیم بر 217 کنیم که قیمت یک مثقال بدست بیاید هر مثقال 225/800 تومان می باشد، اما همین زعفران را اگه بخواهیم به صورت جزئی و یک مثقال خرید کنیم از فروشگاه طلای سرخ قیمت یک مثقال زعفران نگین 245هزار تومان است، و این تفاوت قیمت خرید عمده و جزئی زعفران است.

قیمت خرید یک مثقال زعفران نگین چند است ؟

خرید زعفران نگین

زعفران نگین به عنوان با کیفیت ترین نوع زعفران هم از نظر ظاهر و هم عطر و رنگ به حساب می آید و زعفران ایران اغلب زعفران نگین شناخته و صادرات می شود و همچنین نمادهای زعفران بورس اغلب با نوع زعفران نگین عرضه می گردد، پیشنهاد مجموعه طلای سرخ برای خرید زعفران اصیل قائنات و درجه یک و لوکس زعفران نگین قائنات است ، که با کلیک بر روی لینک بالا می توانید قیمت و نوع بسته بندی و ظکل ظاهری یک مثقال زعفران نگین را مشاهده و به سبد خرید خود اضافه کنید.

قیمت یک گرم زعفران چند است؟

زعفران یک گرم طلای سرخ

قیمت یک گرم زعفران بسته به نوع آن متفاوت است و شما می توانبد با کلیک بر روی عنوان این پاراگراف از قیمت یک گرم انواع زعفران در سایت طلای سرخ مطلع شوید، قیمت گرمی زعفران باز به نسبت قیمت یک مثقال گران تر محاسبه می شود ، چونکه هر مثقال 4/6 گرم است و برای بسته بندی به صورت یک گرمی نیاز به وقت و هزینه بیشتری است، به عنوان مثال اگر یک مثقال زعفران نگین 245هزار تومان باشد تقسیم بر 4/6 شود قیمت هر گرم 53.200 تومان است ،اما در فروش یک گرم زعفران سایت طلای سرخ یک گرم زعفران بسته بندی به قیمت 57.000تومان به فروش می رسد.

خرید زعفران کیلویی، مثقالی و گرمی از سایت طلای سرخ

با توجه به توضیحات بالا متوجه تفاوت قیمتی خرید زعفران به صوررت عمده ( کیلویی ) و جزئی ( مثقالی ) شدیم ، سایت طلای سرخ به عنوان تولید کننده زعفران و پخش کننده کلی و بسته بندی زعفران مستقیم از قائنات سعی بر آن دارد که زعفران اصل را در بسته بندی های مثقالی و مصارف خانگی به قیمت عمده به فروش برساند و شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر که صفحه خرید انواع زعفران یک مثقالی را نمایش می دهد اقدام به خرید زعفران به قیمت همکاری و عمده کنید.

 

یک فکر در مورد “یک مثقال چند گرم است ؟ جدیدترین قیمت زعفران مثقالی قائنات 1403 ؟

  1. نرگس میرزازاده گفت:

    بسیار توضیحاتتون کامل بود در مورد تبدیل کیلو به مثقال و مثقال به گرم ، چند سایت سر زدم هیچکدوم به این شکل دقیق توضیح نداده بودند ممنون از شما

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام ممنون از توجهتون هدف ما آگاهی بخشیدن به شما عزیزان بوده و هست تا براحتی بهترین نوع زعفران را به قیمت واقعی آن خریداری کنید.

  2. زهرا اقدسی گفت:

    سلام 4.608 گرم گفتین یک مثقال است ، 608 چه واحدی است؟

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام همانطور که گفتیم هر مثقال 4.608 گرم است ، و هر گرم 1000 سوت است و 4 گرم و 608 سوت گفته میشه

  3. عفت ایزدخواه گفت:

    ممنون از توضیحاتتون

  4. مژگان عباسی گفت:

    خیلی ممنون همیشه برام سوال بود که این زعفرانی که به مثقال قیمت می کنه فروشنده گرمی چند حساب میشه با این مطلب فهمیدم چجوری محاسبه کنم.

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام خوشحالیم که مطالب سایت طلای سرخ در زمینه زعفران مورد توجهتون قرار گرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *