مطالب سایت

خرید زعفران را از چه کسی انجام دهیم؟ |خرید زعفران از کشاورز

خرید زعفران از کشاورز

خرید زعفران از کشاورز با مناسب ترین قیمت ؟

 

سوالی که در ذهن بسیاری از مردم وجود دارد که زعفران یا هر محصول مهم دیگر را اگر از کشاورز آن محصول خریداری کنیم بهتر نیست؟ یعنی دیگر این واسطه هایی که بعضی از اوقات اختلالاتی در قیمت ایجاد می کنند را کنار بگذاریم و با اطمینان و خاطری جمع، خرید زعفران از کشاورز را تجربه کنیم.

برای خرید زعفران اصل قائنات و کشاورز روی لینک تیتر این مطلب کلیک کنید. 

چرا خرید زعفران از کشاورز و مزرعه؟

فروش زعفران کشاورز

زعفران طلای سرخ حاصل دسترنج کشاورزان زحمتکش قائنات

همه ما به خوبی می دانیم که دانستن اینکه محصولی از کجا آمده و چه کسی در چه زمینی و در چه شرایطی آن را به وجود آورده و کاشت زعفران آن چگونه بوده از ندانستن آنها خیلی بهتر است و این را هم می‌دانیم که در خرید مستقیم از خود کشاورزان، تمام این موارد وجود دارد و ما خیالمان بابت همه این امور جمع است ولی در خرید های واسطه ای برای هیچ یک از این امور تضمینی وجود ندارد.

برای روشن شدن این موضوع، توضیحات بیشتری را ارائه می کنیم:

مقصود از اینکه گفته می شود خرید از خود کشاورز، صرفا این نیست که شما یک کشاورزی را در یک روستایی پیدا کنید و از او خریداری کنید، چه بسا همان کشاورز هم قیمت بالاتری به شما بفروشد و شما را فریب بدهد و یا اینکه جنس نامرغوبی به شما بدهد و شما در این معامله ضرر کنید.

بله خرید از کشاورز بهتر از خرید از واسطه ها می باشد ولی توجه کنید که این بدان معنا نیست که هر کشاورزی را دیدید از او زعفران بخرید، بلکه باید قبل از خرید، به او و شیوه کاری او اطمینان پیدا کنید و پس از آن که مطمئن شدید محصول مرغوبی دارد و با قیمت مناسبی هم آنرا ارائه می دهد، آن وقت از او زعفران مورد نیاز خود را خریداری کنید.

اما سوال اساسی آن است که چگونه کشاورزانی مطمئن را پیدا کنیم؟

در ادامه به پاسخ این سوال می پردازیم… .

اطمینان، شرطی لازم برای خرید  زعفران از مزرعه

اما با زندگی های شهری امروزی سوال این است که چگونه می توانیم یک کشاورز را بشناسیم و بالاتر از آن، اطمینان به خودش و نوع محصولاتش پیدا کنیم!؟

در جواب شما باید گفت:

۱) اطمینان به یک کشاورز گاهی از راه شهرت او ایجاد می شود که مثلا در منطقه ای، فلان کشاورز به محصولات خوب و اخلاق نیکو شهرت یافته، اینجا بر حسب شهرتی که هست ما به او اعتماد میکنیم و محصول خود را از او خریداری می کنیم. ولی این راه محتاج تحقیقات میدانی زیادی است و باید به روستا ها سفر کرد، که بعید است کسی این راه را انتخاب کند.

۲) ولی گاهی اطمینان ما از روی شهرت نیست بلکه بر اساس تحقیقات میدانی کاملا آن کشاورز و مزرعه دار را می شناسیم و از محصولات او و نوع کشت او و تمامی خدمات او آگاه هستیم و می دانیم که در چه سطحی از کشاورزی قرار دارد، که در اینجا چون به تمام جوانب کار او آگاه هستیم با خیالی راحت و آسوده از او خرید می کنیم.

ممکن است بگویید با زندگی های امروزی این راه هم امکان پذیر نیست.

به همین دلیل ما راه دوم را برای شما آسان کردیم تا بتوانید به مزایایی آن برسید ولی معایب آنرا که مهم ترین آنها گذر وقت است کنار بگذارید، پس ما را دنبال کنید تا پیشنهاد خود را برایتان بیشتر توضیح دهیم:

خرید مستقیم زعفران از مزرعه تا خانه!

تبلیغ زعفران قائنات

امروزه کسی به خاطر خرید چند مثقال زعفران به روستا سفر نمی کند و از کشاورز، زعفران نمی خرد ولی خبر خوب آن است که با پیشرفت تکنولوژی، خدماتی به وجود آمده است که شما می توانید به طور آنلاین از طریق سایت هایی که خود مزرعه داران و کشاورزان ماهر و به روز ، آنرا ساخته و مدیریت می کنند زعفرانی مطمئن را خریداری کنید.

اگر به دنبال زعفران درجه یک و اصل هستید و می خواهید آنرا از منبع اصلی آن تهیه کنید ولی متاسفانه زمان و وقت کافی ندارید تا به روستا ها سفر کنید و از کیفیت محصولات آنها مطمئن شوید و بعد از آن سراغ مقایسه قیمت های آنان بروید و همچنین با مشکلاتی دیگر مواجه می شوید مثل اینکه الان فصل زعفران هست یا نیست و اینکه بسیاری از کشاورزان و مزرعه داران زعفران در فصلی که زعفران نیاز به مراقبت خاصی ندارد اصلا در آن مناطق حضور ندارند و شما نمی توانید آنها را پیدا کنید تا از شیوه کشاورزی و تولید محصول آنها با خبر شوید و هزاران دردسر دیگر… .

پیشنهاد می کنیم برای خلاص شدن از تمامی این مشکلات و رسیدن به همه ی این خدمات بلکه حتی خدماتی بیشتر، به شکلی راحت و آسوده در خانه خود به سایت طلای سرخ مراجعه کرده و همه نیاز های خود، برای تهیه زعفرانی عالی را برطرف کنید. اما چگونه ؟

در سایت ما فروشندگان و کشاورزان مختلفی ثبت نام کرده و محصولات خود را برای فروش گذاشته اند که می توانید محصولات آنها را مشاهده و خرید نمائید.

در پایین تعدادی از این محصولات را مشاهده می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *