زعفران را بیشتر بشناسیم

خرید اینترنتی زعفران فله

زعفران فله

چگونه از طریق سایت، خرید اینترنتی زعفران فله انجام دهم؟

آیا خرید و فروش اینترنتی زعفران فله امکان پذیر است؟

بهترین فروشگاه اینترنتی زعفران فله اصلی کدام است؟

آیا می دانستید در سایت طلای سرخ می توانید زعفران فله خود را بفروش برسانید؟

نکاتی که در هنگام خرید زعفران فله باید در نظر داشت:

  • زعفران دارای قلم های درشت باشد.
  • رنگ زعفران  قرمز روشن باشد.
  • زعفران دو رنگ نباشد و نرمه بیش از حد نداشته باشد.
  • از فروشگاه های معتبر زعفران چون سایت طلای سرخ زعفران تهیه کنید که واقع در شهر قاینات می باشد.
  • عطر و طعم هم که در مقدار کیلوگرم کاملا واضح می باشد و نیازی به پیگیری ندارد.
  • ولی قلم و میزان (سفیدی) و خوش رنگ بودن در بعضی موارد مثل بسته بندی مهم است و بهتر است که هنگام خرید زعفران رعایت کنید.

گل زعفران 2 گل زعفران 2

 

شهرستان قائنات واقع در خراسان جنوبی با تولید بهترین و با کیفیت ترین زعفران در طول قرنهای متمادی، لقب پایتخت زعفران (طلای سرخ) جهان را از آن خود کرده است.

مدتهاست که فروشندگان زعفران در سراسر ایران و جهان از خوش نامی این منطقه در فروش محصولات خود استفاده می کنند، و گاهاً دیه می شود که محصول بی کیفیت و تقلبی با نام قاینات وارد بازار مینمایند و اکثر این فروشنده ها حتی نمیدانند قائنات در کدام نقطه کشور واقع شده است!

اخیرا فیلمی در فضای مجازی پخش شد که در بسته بندی زعفران قاینات براده آهن وجود داشت ،(که ظاهرا فقط برای بدنام کردن زعفران قاینات ضبط و پخش شده بود.)  برای مشاده این فیلم اینجا کلیک کنید

لازم است بدینوسله اطلاع رسانی شود تا سودجویی برخی افراد، نام زعفران قائنات که محصول استراتژیک این منطقه و حاصل دسترنج کشاورزان زحمت کش قائناتی است را خدشه دار ننماید، و نیز مشتریان و مصرف کنندگان با اطلاع کامل از موقعیت فروشنده ها و تولید کننده های قائناتی اقدام به خرید زعفران با کیفیت نمایند.

 فروشگاه طلای سرخ علاوه بر فروش زعفران به صورت اینترنتی ، خرید و فروش زعفران و زرشک را در شهر قاینات به آدرس : خیابان امام خمینی، میدان 17 شهریور، رویروی دانشکده پرستاری انجام می دهد.

 پس با خیال راحت خرید زعفران را انجام دهید ، ما نماینده شما در شهرمان قاینات هستیم و با کیفیت ترین محصول را از دست کشاورز به دست شما میرسانیم، گویا شما خود به قاین آمده و خرید مستقیم زعفران از کشاورز را انجام داده اید.

 اصیل ترین نوع زعفران که کشاورزان قاینات اقدام به خشک کردن زعفران به این روش می کنند زعفران دسته یا دخترپیچ است، زیرا معتقدند این نوع زعفران تمام رشته کامل زعفران را در بر دارد و تمام خواص زعفران را داراست و پر طرفدارتین زعفران در بین همشهریان قاینی می باشد.

زعفران دسته

زعفران دسته دخترپیچ، مادر تمام زعفران ها

برای آشنایی بیشتر با این نوع زعفران به صفحه زعفران دخترپیچ بروید تا شاید شما هم طرفدار ای ن نوع زعفران شدید.

 

امیدواریم در مجموعه طلای سرخ توانسته باشیم رسالت خود را به خوبی انجام داده باشیم، برای مشاهده قیمت و خرید زعفران اصل قاینات اینجا کلیک کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *