زرشک را بیشتر بشناسیم

صادرات زرشک

تجارت زرشک

صادرات زرشک پفکی صادراتی قاینات

در ابتدای مطلب یاداوری می کنیم که مجموعه طلای سرخ قادر به تامین حجم بالای انواع زرشک صادراتی می باشد.

صادرات زرشک قاینات

در این مطلب به آموزش و نحوه صادرات زرشک به کشورهای آسیایی و اروپاییی می پردازیم.

راهنمای صادرات زرشک

در وحله اول که شما به عنوان یک صادرات کننده یا بازرگانی یا تحت هر عنوانی قصد صادرات زرشک را دارید با درنظر گرفتن اینکه کشور هدف و مشتری خود را پیدا کرده اید باید با یک تامین کننده کلی زرشک در ارتباط باشید تا بتواند حجم بالای زرشک مورد نیاز شما را طبق خواسته کشور هدف تامین و فراوری کند، که سایت طلای سرخ چون شعبه مرکزی آن در شهرستان قاینات (قطب تولید زرشک جهان) می باشد با کشاورزان بسیاری در ارتباط است و به راحتی شما با یک تماس می توانید قیمت و  انواع زرشک را بگیرید تا به مشتری اعلام کنید.

در مرحله دوم پس از تهیه زرشک مرغوب که در کشور های عربی بیشتر زرشک های درشت محبوبیت دارد و در کشورهای اروپایی زرشکی که خوشرنگ باشد از محبوبیت بالاتری برخوردار است، وارد بحث نوع بسته بندی می شود ، زرشکها باید داخل کارتون های  یکدست بدون نوشته باشد نباید داخل پلاستیک باشد ترجیحا داخل کیسه های حریر و بعد داخل کارتون گذاشته شود.

       روی بسته بندی ها باید موارد زیر درج شود:

  • تاریخ تولید و انقضا
  • کشور مبداء و صادرکننده(اختیاری)
  • کشور واردکننده (الزامی)
  • در صورت درج برند استاندارهای لازم را باید داشته باشد.

مرحله سوم انجام امور مربوط به گمرک می باشد که بستگی دارد کدام گمرک نزدیک تر است مثلا برای صادرات زرشک از قاینات به کشور افغانستان بهترین گزینه گمرک تایباد می باشد.

مرحله چهارم اخذ گواهی بهداشت و سلامت نباتات می باشد.

در محله پنجم بعد از تکمیل مدارکمورد نیاز گمرکی تحویل بار صادراتی به گمرک می باشد.

ودر مرحله ششم دریافت بارنامه که نشان میدهد بار به تسلیم شرکت حمل و نقل در آمده و اماده ارسال است ،اغلب تسویه کامل را به این مرحله موکول می کنند که این بارنامه حکم پیش فاکتور را دارد.

و در مرحله آخر تکمیل مدارک و تحویل ب بازرگانی می باشد .

IMG ۲۰۲۲۱۰۱۵ ۱۹۳۸۵۲ IMG ۲۰۲۲۱۰۱۵ ۱۹۳۸۵۲

ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده زرشک در جهان  و خراسان جنوبی و قاینات به عنوان بزرگترین تولید کننده در جهان شناخته شده است چنانچه قصد صادرات زرشک را دارید می توانید صفر تا صد کار را در اختیار مجموعه طلای سرخ قرار دهید تا کلیه امور لازم گمرکی را در کمترین زمان ممکن برای شما به انجام برساند.

جهت مشاورهو استعلام عمده  انواع زرشک با شماره زیر تماس بگیرید.

09159643959 – اسماعیل پور

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *