زعفران را بیشتر بشناسیم

فروش زعفران عمده به قیمت بازار مشهد و قائنات

فروش زعفران عمده و فله

فروش عمده و فله زعفران 

آیا می دانستید در سایت طلای سرخ فروشندگان و کشاورزان می توانند با قراردادن محصولات زعفران خود بصورت عمده در سایت زمینه را برای فروش محصول خود ایجاد نمایند؟

پلتفرم اصلی و پایه سایت طلای سرخ تبلیغ محصولات کشاورزان اعم از زعفران و زرشک و خشکبار می باشد ، و در صورت جذب مشتری فراخوان به کشاورزان مجموعه داده تا نوع محصول مورد نظر را هر کشاورز در هر میزانی قادر به تامین است اعلام کند و به مشتری تحویل داده می شود.

مجموعه طلای سرخ علاوه بر اینکه خود در زمینه تولید در شهرستان قائنات مزارع زیر کشت زعفران و زرشک دارد، با توجه به گستردگی بازار فروش و پتانسیل جذب مشتری بالا قادر به فروش محصول کشاورزان به قیمت واقعی می باشد.

 علاوه بر اینکه خریدار سود می کند و با کیفیت ترین محصول را مستقیم از کشاورز خریداری می کند ، سود کشاورز هم مستقیم به جیب خود کشاورز رفته و دست دلال از آن کوتاه می شود .

خرید و فروش زرشک و زعفران عمده قائنات در سایت طلای سرخ با شفافیت کامل و حاشیه سود بسیار پایین است کافیست اولین بار از طلای سرخ خرید کنید تا همکاری مدام با طلای سرخ را تجربه کنید. 

خرید عمده زعفران

در ادامه این مطلب شما پرفروش ترین محصولات زعفران را  مشاهده خواهید کرد.

اگر قصد خرید اینترنتی زعفران دارید محصول خود را انتخاب کنید.

در ضمن جهت خرید زعفران عمده برای مراکز پخش و عمده فروشی می توانید از طریق چت واتساپ پایین صفحه استعلام قیمت و مشاوره خرید بگیرید.

سایت طلای سرخ با کشاورزان زیادی در ارتباط می باشد و به آسانی و در کمترین زمان ممکن می تواند زعفران در حجم بالا را برای شما مستقیم از کشاورز و بدون واسطه فراهم کند، زعفران های حجم بالا با برگ آزمایش و آنالیز دقیق همراه است.  کافیست با کارشناس فروش در ارتباط باشد هم از طریق چت واتساپ و هم تماس با شماره 09365341843 – 09159643959 – 05632526815

بیشتر زعفران موجود سایت طلای سرخ از کشاورزان قاینات از روستا های خونیک ، کرغند ، ورزگ ، پهنایی و دیگر روستاهای اطراف قاینات می باشد. و سرایان و تربت حیدریه تامین می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *