زرشک را بیشتر بشناسیم

فروش زرشک در تهران

زرشک فله

فروش زرشک در تهران

چطور به عنوان یک کشاورز زرشک خود را در تهران بفروشم؟

مجموعه طلای سرخ قاینات شعبه مرکزی آن در شهرستان قاینات ،میدان 17 شهریور، روبروی دانشکده پرستاری قرار دارد که شما به عنوان کشاورز می توانید نمونه زرشک موجودی خود را به فروشگاه آورده تا قیمت گذاری شده و بار از شما تحویل گرفته می شود و در کارگاه زرشک پاک کنی طلای سرخ بوجاری و خارچینی می شود و درسایت گذاشته می شود و روی محصول کشاورز تبلیغ می شود ، و مشتری از داخل گوگل و تبلیغات سایت زرشک کشاورز را انتخاب و خریداری می کند.

فروش زرشک قاینات در تهران

عمده فروش زرشک سایت طلای سرخ کلان شهرهای تهران ، اصفهان ، مشهد و شیراز می باشد ، تمامی ارسالی های حجم بالا از طریق باربری و در وزن های کمتر از طریق اتوبوس قاین – تهران ارسال می شود و یک روزه تحویل شما می گردد، تمام زرشک ها و محصولات خریداری شده از سایت ضمانت مرجوعی دارد .

مجموعه طلای سرخ به عنوان یک تولیدکننده بزرگ زرشک و تامین انواع زرشک (پفکی ، اناری ، زیرتالاری )در حجم های بالا و صادرات آماده همکاری با بنکداران و کلی فروشان بازار بزرگ تهران و مصلی مشهد می باشد.

 

چنانچه قصد خریید زرشک به صورت عمده دارید کارگاه زرشک طلای سرخ قابلیت سورت یک تن زرشک در روز را دارد و در سریع ترین زمان ممکن هر نوع زرشکی که نیاز داشته باشید را آماده و ارسال میکنیم، برای هماهنگی های لازم و استعلام قیمت تماس بگیرید. 09159643959 اسماعیل پور

 

در ادامه این مطلب شما پرفروش ترین محصولات زرشک که کشاورزان سایت قرار داده اند را مشاهده میکنید .

اگر قصد خرید اینترنتی زرشک دارید محصول خود را انتخاب کنید.

 

یک فکر در مورد “فروش زرشک در تهران

  1. جواد کماچی گفت:

    خرید زرشک هم دارید قیمت چند؟

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام بعله خرید زرشک فقط قاین داریم ، نمونه زرشک را به دفتر مرکزی قاین میدان ۱۷شهریور روبروی دانشگاه علوم‌پزشکی ببرید تعیین قیمت میشه و توافق میشه برای خرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *