زرشک را بیشتر بشناسیم

قیمت زرشک تازه قائنات و خراسان | مشهد – تهران – اصفهان – شیراز

زرشک قاینات

قیمت خرید زرشک تازه قائنات در شهرهای مختلف ایران

امروز 15 مهر 1402 فصل برداشت زرشک تازه قائنات آغاز شده و مجموعه طلای سرخ اقدام به برداشت زرشک تازه نموده است.

قیمت زرشک تازه چند است و از کجا زرشک تازه بخرم ؟

مرغوبترین زرشک تازه از کدام شهر است؟

چند نوع زرشک تازه داریم؟

فصل برداشت زرشک تازه چه موقع هست؟

قیمت زرشک نوبرانه چند است؟

زرشک تازه قرمز آبگیری از کجا بخرم؟

آیا فروشگاه طلای سرخ قائنات ارسال زرشک تازه به تمام شهرها را دارد؟

تامین کننده زرشک تازه از کجا پیدا کنم؟

با توجه به آغاز فصل برداشت زرشک تازه در خراسان و قائنات سوالات پر تکرار بالا زیاد در گوگل سرچ و در تماس با مجموعه طلای سرخ پرسیده می شود ، باید بگوییم جواب تمام این سولات در مجموعه طلای سرخ قائنات است ، مجموعه طلای سرخ هر ساله از مهر تا آذر پخش و فروش عمده زرشک تازه را دارد با قیمت مصوب و همکاری زرشک تازه را به تمام شهرهای ایران به صورت عمده ارسال می کنیم و آماده همکاری با میدان بارهای شهرهای بزرگ (تهران – مشهد – شیراز – اصفهان – تبریز – سمنان – همدان – کرج – تربت – بیرجند – زاهدان – قم – گرگان و …) می باشد.

زرشک تازه به چند روش برداشت و به بازار عرضه می شود:

  • زرشک تازه شاخه
  • زرشک تازه خوله یا خوشه
  • زرشک تازه دون شده
  • آب زرشک طبیعی

زرشک تازه شاخه:

زرشک تازه شاخه

زرشک تازه با شاخه : رایجترین روش برداشت زرشک است که کشاورز با قیچی شاخه بر شاخه هایی از درخت را که زرشک دارد را در اندازه های 30 تا 70 سانتی بریده، اگر بخواهد زرشک را بصورت تر و تازه بفروشد معمولا به اندازه کارتونها شاخه بریده می شود ، اما اگر قصد تر فروشی نداشته باشد ، شاخه ها را بلندتر می برند تا روی داربست ریخته شود و به زرشک پفکی تبدیل شوند.

زرشک تازه خوشه یا خوله :

زرشک تازه خوشه

در این روش برداشت زرشک ، دانه های زرشک خوشه ای روی شاخه هستند و به همان صورت که به آن خوله گفته می شود برداشت می شود ، مانند خوشه های انگور و دانه های زرشک دم دارند، معمولا از هر یک کیلو زرشک شاخه 700 گرم زرشک خوله به دست می آید.

زرشک تازه دون شده

زرشک تازه دانه

قیمت زرشک خراسان – قائنات

در این روش دانه های زرشک کاملا تمیز و بدون دم هستند ، همینطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ،تا چند سال پیش شاخه های زرشک اول از درخت جدا و بعد در کارگاه ها توسط نیروی کار دانه می شد که بسیار زمانبر بود و اما اکنون با دستگاه های مخصوص که برای همین کار و دانه کردن زرشک طراحی شده است این کار بسیار سریع و بهداشتی تر انجام می گیرد.

برای اطلاع از قیمت انواع زرشک تازه که در بالا توضیح دادیم روی تیتر عنوان مقاله کلیک کنید.

در سایت طلای سرخ شما می توانید قیمت انواع زرشک را هر روزه مشاهده کنید.

تمام محصولات موجود، محصول زراعی سال کشاورز می باشد و از نظر تازگی و کیفیت مطمئن باشید بهترین محصول به دست شما می رسد.

زرشک تازه با شاخه

ارسال زرشک تازه قائنات به سراسر ایران 

این مطلب را بر اساس سرچ زیادی که در گوگل در مورد زرشک تازه شده بود در سایت گذاشتیم، و در فصل برداشت زرشک  که در شهر قائنات از مهر ماه تا پایان آبان ماه به طول می انجامد ، بیشتر در مورد زرشک نوبرانه و تازه آبدار برایتان خواهیم نوشت، و محصول زرشک تازه را به سبد محصولات خود اضافه خواهیم کرد.

البته این محصول را فقط با اتوبوس می توانیم به تمام شهرهای ایران به صورت زرشک تازه شاخه ای، زرشک تازه دون شده و یا بصورت خوله برای شما ارسال کنیم ، ارسال مستقیم از قاین به سراسر ایران انجام می گیرد.

برای خرید کلی و باغی زرشک تازه از قائنات با ما در تماس باشید.

چنانچه در میدان تره بار و یا میوه فروشی فعالیت دارید پیشنهاد می کنم از همین حالا هماهنگی های لازم را برای خرید و سفارش هر روزه این محصول پرطرفدار انجام دهید، سال های گذشته ارسال زرشک تازه به میدان بار نوغان و میدان بار رضوی مشهد و میدان تره بار تهران و شیراز زیاد داشتیم و به دلیل ازدیاد سفارشات خیلی از عزیزان از لیست خط خورد ، اگر قصد دارید زرشک تازه هر روزه در غرفه خود امسال داشته باشید، هماهنگی های لازم را انجام دهید.

در ادامه این مطلب شما پرفروش ترین محصولات زرشک که فروشنده های سایت قرار داده اند را مشاهده می کنید . اگر قصد خرید اینترنتی زرشک دارید، روی لینک کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *