زعفران را بیشتر بشناسیم

تبلیغ زعفران شما در بزرگترین سایت زعفران

زعفران

تبلیغ زعفران

این امکان برای فروشندگان زعفران در سایت طلای سرخ وجود دارد که تبلیغ زعفران خود را در صفحه اول گوگل با قراردادن محصولات زعفران خود در سایت و نمایش آن به بیش از هزاران خریدار و فروشنده دیگر ، کالای خود را تبلیغ کنند و یا خود را به دیگران بشناسانند.

ابتدا برای تبلیغ زعفران در فضای اینترنت و مجازی بخصوص اینستاگرام و سایت فروشگاهی باید کلمات کلیدی و هدف خود را شناسایی کنید و بدانید که روی چه کلمه کلیدی وقت بگذارید تا کاربر با سرچ آن به شما برسد، مثلا سایت طلای سرخ به عنوان یک پلتفرم معرفی و تبلیغ زعفران و خشکبار کشاورزان و فروشنده ها به مصرف کننده و خریداران طراحی شده است، پس کلمات کلیدی که ما روی آن وقت گذاشته ایم و کلمات هدف ما هستند به 2 بخش تقسیم می شوند:

  • ابتدا ما باید سایت طلای سرخ را به عنوان یک سایت تبلیغاتی به فروشنده ها نمایش دهیم تا محصول خود را در سایت معرفی کنند، پس کلمه کلیدی ما [تبلیغ زعفران] خواهد بود.
  • بخش دوم فروش زعفرانی که در سایت معرفی شده است را برعهده دارد پس کلمه کلیدی ما می شود [فروش اینترنتی زعفران]

(کلمات کلیدی : زعفران ممتاز قائنات ،خرید اینترنتی زعفران ,تبلیغات اینترنتی زعفران, خرید زعفران , طلای سرخ ,فروش زعفران , قیمت زعفران یک مثقالی ,  خرید سرگل یک مثقال , تبلیغ تلگرام اینستاگرام )

تبلیغ زعفران قائنات

از مهمترین راه های تبلیغات برای هر محصول یا کالایی تولید محتوای مناسب و مخاطب پسند است، اینکه بتوانید با مخاطب خود تعامل برقرار کنید و حس اعتماد و حس خرید در او ایجاد کنید. تا وقتی نتوانستید حس اعتماد مخاطب را جلب کنید نباید انتظار داشته باشید از شما خرید کند، و این حس اعتماد در اینستاگرام با بلاگری کردن و جلوی دوربین آمدن و نشان دادن خود واقعیه شما امکتن پذیر است ، و در سایت های فروشگاهی با تولید محتوای هدفدار و ارائع خدمت به مخاطب.

مراحل فروش و تبلیغ زعفران:

تبیلغ زعفران

  • شناسایی مخاطب برای تبلیغ زعفران: چه کسی به شما نیاز دارد؟ چرا به شما نیاز دارد؟ مصرف کننده زعفران برای آشپزی ، رستوران، مصرف خانگی، سوغات و یا حتی برای فروش نیاز به زعفران دارند، پس اول باید بازار هدف خودتون رو تعیین کنید. بازار هدف شما کجاست؟
  • ایجاد نیاز در مخاطب : باید بتونی به مخاطبت حس خوب بدی ، حس آشپزی با زعفران اصلی که از شما خرید می کنند، با نشون دادن صحنه های جذاب و تحریک حس نیاز، مثل لذت خوردن یه دمنوش زعفرون توی هوای سرد زمستون.
  • اعتماد سازی: نشون دادن تخصص خودت،و اینکه چطور میتونی نیاز مخاطب رو برطرف کنی ، و نشان دادن رضایت مشتری های قبل و به تصویر کشیدن محصول خودت در کنار خودت.
  • وظیفه تو نسبت به اعتماد مشتری: باید مرغوبترین زعفرون رو براشون بفرستی ، تا نتیجه اعتمادشون رو ببینند و شمارو به افراد بیشتری معرفی کنند، و حتما بایید محصولی که میفروشی رو ضمانت کنی و پشتیبانی بعد از فروش انجام دهید.

روش تبلیغ زعفران در اینستاگرام

حالا ما به فروش رسیدیم و مشتری های ثابت خودمون رو پیدا کردیم و با ارائه زعفران با کیفیت هر مشتری میتونه برامون چندین مشتری بیاره، و نیاز هست که 30% فروش زعفرونمون رو برای تبلیغات بذاریم، شاید بگی منکه به فروش رسیدم دیگه تبلیغات نیاز نیست، اما چون برند ها و سایت فروشگاهی بزرگ مثل: (دییجی کالا ، سحرخیز،  فروشگاه اینترنتی طلای سرخ و باسلام و ترب ) که هر روز تبلیغات انجام میدهند هر کسب و کاری مادام نیاز به تبلیغات داره ، وگرنه رقبا جای اونو میگیرن.

اگر شما به عنوان فروشنده زعفران فعالیت دارید در کنار آن محصول مکمل آن یعنی زرشک را همی توانید معرفی و تبلیغ کنید، برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تبلیغ زرشک روی لینک کلیک کنید.

تبلیغ زعفران قائنات

امروزه اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و فیس بوک جایگاه ویژه ای بین مردم پیدا کرده و بیشتر کسب و کارها به این سمت سوق داده شده است برای آگاهی بیشتر در مورد  روش های تبلیغ و فروش زعفران می توانید نگاهی به مقاله ای که در این باره در سایت طلای سرخ قرار داده ایم بیندازید، روس لینک کلیک کنید.

در ضمن شما در سایت طلای سرخ می توانید از قیمت روزانه زعفران و زرشک مطلع شوید و با روند بازار زعفران خودتون رو  قیمت گذاری کنید، همچنین می توانید برای تامین زعفران مرغوب با قیمت مناسب مستقیم از قائنات ب ا ضمانت مرجوعی  روی لینک خرید زعفران اصل قائنات به قیمت همکاری  تا لیست محصولات تخفیف خورده سایت طلای سرخ را مشاهده کنید، برای اطلاع از قیمت روز زعفران قاینات و بازار مشهد روی لینک کلیک کنید.

زعفران دسته دخترپیچ

 

در ادامه این مطلب شما پرفروش ترین محصولات زعفران که فروشنده های سایت قرار داده اند را مشاهده می کنید .

یک فکر در مورد “تبلیغ زعفران شما در بزرگترین سایت زعفران

  1. محمودرزوینی گفت:

    مطلب کاملی بود برای بازاریابی وتبلیغ زعفران خوشحال مییشیم از سایت ما هم دیدن کنید سایت هورزاد زعفران

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام ممنون موفق و پیروز باشید

  2. جمیله صاحبی گفت:

    بهترین روش تبلیغ زعفران در حال حاظر پلتفرم اینستاگرامه تو ایران

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      روش های مختلفی برای تبلیغات زعفران یا هر محصولی وجود داره ، ولی بیشترین سرچ در گوگل هست و با داشتن سایت میتونیم خیلی راحت تر زعفران را تبلیغ کنیم ، کانال تلگرام، وات ساپ و فیسبوک و… هم میتونن فضای مناسبی برای تبلیغات زعفران باشند.

  3. کمساری گفت:

    خریدوفروش زعفران دشتخاک زرندبصورت کلی وجزئی تضمینی
    قیمت باورنکردنی

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      اگر خرید زعفران عمده و یا مثقالی داشتید مجموعه طلای سرخ از قائنات با کیفییت ترین زعفران را برای شما با پایین ترین قیمت ارسال می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *