مقالات زعفران

قیمت روز زعفران بورس و بازار مشهد | نگین ، پوشال ، سرگل

قیمت روز زعفران

قیمت روز زعفران عمده و کیلویی در مشهد

قیمت روزانه و لحظه ای انواع زعفران در این صفحه دقیق و با توجه به معاملات بورس و بازار فیزیکی شهرهای اصلی تولید کننده زعفران ( مشهد – تربت حیدریه – تربت جام – تایباد – نیشابور – کاشمر – فاروج – قائنات و سرایان  ) گذاشته می شود.

خرید زعفران مستقیم از قائنات و سایت طلای سرخ

خرید زعفران مستقیم از تولید کننده :

با توجه به اینکه از فصل برداشت گذر کرده ایم و همینطور که در بورس و بازار فیزیکی شاهد هستیم قیمت زعفران ها کهنه افزایش بیشتری داشته و کم کم به قیمت زعفران های امسالی می رسد همانند سالهای گذشته که قیمت ها بعد از بهمن ماه کهنه و امسالی با اختلاف بسیار ناچیز معامله می شد.

با توجه به حضور فیزیکی کارشناسان مجموعه طلای سرخ در تاریخ 6 دی  1402 شاهد کمبود عرضه زعفران به بازار فیزیکی و در عین حال نبود نقدینگی در دو بازار عمده زعفران مشهد ( مجتمع زعفران سی نور و بازار رضا ) و خرید نقدی زعفران عمده و کیلویی به شرح زیر بود در بازار:

با مجموعه طلای سرخ همراه باشید تا از تازه ترین اخبار زعفران و قیمت روز زعفران و گل زعفران مطلع شوید ، در حال حاضر انبار بورس طلای سرخ با موجودی بیشترین حجم بار زعفران قیمت بازار را در دست دارد، و خرید زعفران امسالی خود را آغاز کرده است با توجه به آمار صادرات زعفران در آبان 1402 که اعلام شد حدود 25 تن زعفران در آبان امسال صادر شده است که نسبت به زمان مشابه سال قبل 30 درصد کاهش داشته و نکته بعد اینکه قیمت تمام شده زعفران هایی که در آبان ماه صادر شده است اغلب روی قیمت های بین 65 تا 70 بوده است و این یعنی شاید تا مدتی قیمت زعفران صادارتی روی همین رنج قیمت باشد و نباید انتظار افزایش قیمت ناگهانی و غیرمنطقی را داشت.

یک فکر در مورد “قیمت روز زعفران بورس و بازار مشهد | نگین ، پوشال ، سرگل

  1. دارابی گفت:

    سفارش های من رسید، ممنون از بسته بندی و کیفیت عالی
    پر روزی باشید
    حتما بیشتر مزاحمتون میشم و از محصولات باکیفیتتون استفاده میکنم

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      ممنون از حسن انتخابتون، هدف ما رضایت شماست. انواع زعفران و زرشک اصیل قاینات رو می تونید از سایت طلای سرخ با هزینه ارسال رایگان و ارسال مستقیم از قاینات تهیه کنید.

      1. سجاد گفت:

        سلام و عرض خسته نباشید واقعا مفید و عالی بود ضمنا کیفیت محصولات عالی بود دستمریزاد

        1. مدیر طلای سرخ گفت:

          سلام و سپاس ممنون از نظردهی شما بزرگوار

  2. رضا رحمانی گفت:

    سلام به این قیمت ها که اعلام کردین خرید هم دارین؟3 کیلو زعفران نیشابور هست

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام خرید زعفران و زرشک فقط در دفتر قاینات مجموعه طلای سرخ صورت می گیرد و قیمت زعفران هنگام رؤیت اعلام میشه و به قیمت های اعلام شده در سایت خرید داریم

  3. شبنم میری گفت:

    ممنون از شما بخاطر اطلاع رسانی و اعلام قیمت روز زعفران ، مشهد یک مثقال زعفرون رو خیلی گرون تر از این قیمت ها میگفتن

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام و سپاس هدف سایت طلای سرخ مرجع اعلام قیمت زعفران و زرشک شدن هست که به راحتی در دسترس همه باشه و زعفران و زرشک رو به قیمت واقعی آن خریداری کنند، قیمت ها بر اساس نوع زعفران و زمان خرید متفاوت هست .

  4. حامد حسنی گفت:

    به نسبت چند هفته قبل چقدر قیمت زعفران افزایش داشته خدا بخیر کنه معلوم نیست باز مسئولین چه برنامه ای دارن

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      از هفته دوم تیر ماه زعفران شروع به افزایش قیمت کرده و از شروع این هفته 23 تیر ماه افزایش بیشتری را شاهد بودیم

  5. رحیم قادری گفت:

    سلام و خداقوت شما تنها سایتی هستید که اینقدر دقیق قیمت زعفران را هر روز اعلام می کنید ، دقیقا قیمت های سایت شما با قیمت زعفران در بازار رضا و بازار سی نور مشهد مطابقت دارد، ممنون میشم اگر قیمت روز زعفران بورس را هم اعلام کنیدبا تشکر از سایت طلای سرخ

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام ممنون از همراهی شما ، حتما به زودی قیمت لحظه ای زعفران در بورس هم در سایت طلای سرخ اعلام میشود

  6. معین فلاح گفت:

    سلام و تشکر از سایت خوبتون که اخبار روزانه زعفران را اعلام می کنید ، به نظر بنده با توجه به اتمام فصل برداشت و کاهش تولید قیمت زعفران قطعا افزایشی خواهد بود اما در حال حاضر و تا عید این روند را رنج پیش بینی می کنم یعنی قیمت نگین بین 60 تا 65 نظر شخصی بنده هست ، با توجه به فعالیتم در بورس زعفران افرادی که برای سرمایه گذاری وارد این عرصه شده اند باید صبور باشند.

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام و سپاس از شما که نظر خودتون را برای همراهان سایت طلای سرخ به اشتراک گذاشتید ، قطعا امسال در حوزه زعفران افزایش قیمت را خواهیم داشت اما نه به این زودی و صبور باید بود

  7. عطا رجبی گفت:

    سلام با قیمت های اعلام شده فروش دارین؟ و اینکه نحوه پرداخت و ارسال به چه شکل است ممنون از سایت خوبتون که قیمت ها روزانه و دقیق اعلام میشود.

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام سپاس از شما ، قیمت های که در صفحه قیمت زعفران سایت اعلام میشه روزانه قیمت خرید انواع زعفران بازار هست، و قیمت فروش زعفرانهای سایت طلای سرخ در صفحه خرید زعفران دقیق و روزانه بروز میشه ، که اگر با قیمت خرید روز بازار مقایسه کنید می بینید با کمترین سود ممکن در سایت به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *