مطالب سایت

قیمت روز زعفران 💹 چطور تعیین می شود؟

قیمت زعفران مشهد

تعیین کننده قیمت زعفران عمده مشهد بورس زعفران است.

در تاریخ 23 بهمن 1401 بعد از دو روز تعطیلی بازار زعفران( جمعه و شنبه 22بهمن) به منظور اطلاع از قیمت روز زعفران و آپدیت کردن قیمت روز زعفران سایت طلای سرخ به بازار رضای مشهد و بازار زعفران سی نور (بزرگترین بازارهای خرید و فروش عمده زعفران در مشهد) سری زدیم ، و متوجه افزایش تقاضای خرید شدیم ، علت را که جویا شدیم  به چراغ سبز بورس زعفران (طلای سرخ) ختم می شد، قیمت زعفران در بورس کالا پس از دو روز تعطیلی روند سعودی در پیش گرفته بود و همین امر باعث شده بود که قبل از اینکه قیمت زعفران به نوک قله برسد خیلی ها خرید های خود را تکمیل کنند.

نمودار قیمت بورس زعفران

قیمت زعفران نگین بورسی امروز

پایین ترین قیمت خرید بورس امروز 36.390 و بالاترین قیمت فروش در بورس 37.300 بسته شده است، و ارزش زعفران رشد 3.8 درصدی داشته است، انتظار می رود با توجه به تحلیل های کارشناسان که در سال 1402 قیمت حمایتی زعفران شکسته شود(41.350) با توجه به افزایش قیمت دلار و تورم اقتصادی حاکم برجامعه دور از انتظار نیست . ( آپدیت 14 تیر 1402) چند روزی بود که در بورس زعفران صف میل به خرید بیشتر بود و تقریبا از 8ام تیر زمزمه افزایش قیمت زعفران در بورس بود و قیمت بورس 39میلیون بود ، و امروز که این مطلب ویرایش می شود یعنی 14 تیر 1402 قیمت زعفران بورس 40 میلیون و 50 می باشد و صف خرید برای اکثر سهم های زعفران ایجاد شده (سحرخیز – طلای سرخ و نهال) و این تکاپوی بورس بازار زعفران سنتی را هم تحت تاثیر قرار داده و موجب افزایش قیمت یک تا دو میلیون انواع زعفران شده است.

ما در سایت طلای سرخ هر روزه قیمت آپدیت زعفران و زرشک قاینات را به اطلاع شما می رسانیم، آدرس سایت ما را به یاد داشته باشید تا از قیمت لحظه ای زعفران مطلع شوید.

چنانچه قصد خرید عمده و فله زعفران با قیمت مناسب هستید ،مجموعه طلای سرخ بهترین و با کیفیت ترین زعفران را  داراست کافیست روی لینک زیر خرید کنید.

خرید عمده و کیلویی انواع زعفران 

تا کنون 3 شهر کشور انبار بورس داشته اند (مشهد ، تربت ، بیرجند )  که 2 شهر دیگر هم بورسی شدند و 5 شهر در ایران انبار بورس دارند، 7 انبار بورس زعفران ثبت و شروع به کار کرده اند ، که 2 انبار بورس دیگر در قاین و تربت جام هم به آن ها اضافه شد اما هنوز شروع به کار نکرده اند ، در قاین انبار بورس نگین تروند زعفران  و وحدت جام در تربت جام ثبت گردیده است .

با سایت طلای سرخ همراه باشید تا از اخبار و قیمت روز زعفران مطلع شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *