مطالب سایت

چه زعفرانی بخرم که بیشترین عطر و رنگ را داشته باشد؟ مقایسه زعفران ها

بهترین نوع زعفران

عطر و رنگ کدام زعفران از همه بیشتر است ؟

کدام نوع زعفران بهترین گزینه برای آشپزی است؟

آیا زعفران سرگل عطر و رنگ خوبی دارد؟

زعفران دسته دخترپیچ رنگ دهی خوبی دارد؟

بهترین زعفران ایران  از نظر عطر و رنگ از کدام منطقه است ؟

از کجا زعفران اصل بخرم؟

چطور تشخیص بدم زعفرانی که خریدم اصله یا تقلبی ؟

حتما این سوالات به ذهن شما هم اومد وقتی خواستی برای اولین بار زعفران اینترنتی خرید کنید ، پس با ما همراه باشید تا پایان این مطلب تا به تمام این سوالات پاسخ دهیم ، شما هم اگر تجربه ای در خرید اینترنتی زعفران دارید می تونید زیر همین مطلب به اشتراک بذارید تا استفاده کنیم.

کدام نوع زعفران بهترین گزینه برای آشپزی است؟

زعفران انواع مختلفی دارد که نحوه پاک و خشک شدن آن باعث شده اسم های مخ

تلفی داشته باشند (سوپر نگین اتویی – نگین اتویی – نگین عرفی(سنتی خشک) – پوشال – سرگل  دسته و نرمه )حالا بهترین گزینه برای آشپزی که هم رنگ دهی بالایی داشته باشد و هم عطر بالایی کدام نوع است؟ زعفران های اتویی چون با دستگاه خشک می شوند و ظاهر قشنگی دارند اغلب برای صادرات استفاده می شوند و قیمت بالایی دارند و توصیه نمی شوند برای آشپزی ، زعفران سرگل به عنوان عرف بازار ایران شناخته شده است و بیشترین مصرف خانگی و آشپزی را دارد اغلب کدبانوها زعفران سرگل را بهترین گزینه آشپزی می دانند و اما زعفران دیگری که عطر بی نظیری دارد زعفران دسته دخترپیچ است ، که در مناطق خراسان به عنوان بیشترین زعفران مصرفی کشاورزان منطقه است چون معتقدند به دلیل اینکه رشته کامل زعفران است تمام خواص زعفران را دارد.

پیشنهاد ما به شما برای خرید زعفران اصل قاینات برای مصرف خانه و آشپزی : زعفران دسته دخترپیچ اصل قاینات و زعفران سرگل ممتاز اصل قائنات می باشد.

آیا زعفران سرگل بهتر است یا زعفران دسته دخترپیچ ؟

بهترین نوع زعفران

بستگی به سلیقه و هدف از مصرف زعفران دارد ، قطعا اگر از هر کدام از زعفران ها به مقدار مساوی آسیاب کرده و دم کنیم متوجه رنگ دهی بیشتر زعفران سرگل می شویم چون فقط قسمت قرمز رنگ زعفران است ولی زعفران دسته قسمت خامه زعفران را هم دارد که رنگ دهی چندانی ندارد ، اما در عوض عطر بیشتری دارد و خیلی ها که به عنوان دارو و برای خواص زعفران استفاده می کنند و همچنین طب سنتی زعفران دسته دخترپیچ را به عنوان کامل ترین زعفران می داند، ک زعفران دسته قاینات هم از نظر رنگ و عطر فوق العاده است.

بهترین زعفران از نظر عطر و رنگ زعفران نگین است

زعفران نگین مانند زعفران سرگل فقط از قسمت قرمزی زعفران تشکیل شده است و اما قلم های درشت تر و شکسته کمتری دارد، و معمولا قیمت بالاتری به نسبت زعفران سرگل دارد ، و از نظر شکل ظاهری ظاهری چشم نواز تر و زیبا تر دارد ،اگر برای کادو و سوغات به دنبال زعفران هستید پیشنهاد ما به شما زعفران نگین درجه یک می باشد.

از کجا زعفران اصل بخرم؟

راهنمای خرید زعفران اصل و مستقیم از قاینات را در مطلبی کامل توضیح داده ایم برای اطلاعات بیشتر روی لینک بالا کلیک کنید.

چطور تشخیص بدم زعفرانی که خریدم اصله یا تقلبی ؟

برای تشخیص زعفران اصل از تقلبی روش های متفاوتی است که مطمئن ترین روش که در خرید زعفران در حجم بالا حتما باید انجام داد ، آزمایش میکروبی زعفران است که تشخیص می دهد که این زعفران اصل است و هیچ افزودنی ندارد ، روش های سریع و آسان دیگری است که در ویدئوهای مختلف توضیح داده ایم ، برای مشاهده این روش ها و ویدئوها روی لینک تیتر بالا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *