مطالب سایت

فروش عمده زرشک اناری قائنات | ارزانترین قیمت %

زرشک اناری امسالی

فروش عمده زرشک اناری امسالی قاینات در سایت طلای سرخ

ابتدا برای اطلاع از قیمت انواع زرشک ، سری به صفحه قیمت زرشک سایت طلای سرخ بزنید(روی عکس زیر کلیک کنید) و برگردید تا به مبحث قیمت فروش عمده زرشک اناری محصول سال1401 در سایت طلای سرخ بپردازیم.

قیمت روز زرشک

زرشک اناری همانطور که میدانید ،زرشکی است که پس از برداشت زرشک تازه حدود یک ماه بعد وارد بازار می شود و از تازگی و کیفیت بالایی برخوردار است ،و بسیاری از عمده فروشان بدنبال خرید این نوع زرشک می باشند.

فروشگاه طلای سرخ با توجه به اینکه در شهرستان قاینات قطب تولید زرشک دنیا قرار دارد قادر به تامین حجم بالای زرشک در کمترین زمان و پایین ترین قیمت می باشد.

فروش زرشک اناری امسالی

برداشت زرشک نوبرانه طلای سرخ در قاینات

قیمت رقابتی زرشک اناری در سایت طلای سرخ

برداشت زرشک مجموعه طلای سرخ از باغ های قاینات از نیمه مهر ماه آغاز شد و علاوه بر فروش زرشک تازه ، به فراوری زرشک اناری و پفکی نیز پرداختیم.

زرشک های اناری که از درخت بصورت دون شده و خوله چیده شده را به همراه برگ در خرمن های مسطح زیر تابش نورخورشید پهن کرده و به مدت یک ماه زیر و رو می کنیم تا از رطوبت آن کاسته و خشک شود،سپس بادکش کرده تا خار و برگ آن گرفته شود آماده دستگاه شود، اوج فروش زرشک اناری قبل از به بازار آمدن زرشک پفکی می باشد و قیمت مناسب تری دارد.

اکنون که این مطلب در سایت طلای سرخ درج می شود یعنی سوم دی 1401 بهترین زمان خرید عمده زرشک اناری 1401 می باشد که افت قیمت داشته است و با توجه به اینکه فروش زرشک اناری بسته بندی 105هزار تومان می باشد ،فروشگاه طلای سرخ قاینات زرشک اناری امسالی بابالاترین کیفیت را به قیمت کف بازار و رقابتی فقط و فقط به قیمت115هزار تومان به فروش می رساند.

لینک خرید زرشک دانه اناری درجه یک قائنات با کیفیت بالا و قیمت مناسب

فروش عمده زرشک اناری امسالی قاینات

طرح فروش عمده زرشک اناری به قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *