زعفران را بیشتر بشناسیم

قیمت زعفران دسته

قیمت زعفران دسته دخترپیچ

زعفران دسته را بیشتر بشناسیم

می توان گفت که زعفران دسته یا اصطلاحا زعفران دخترپیچ یکی از اصلی ترین دسته بندی های زعفران می باشد، زعفران دسته به کنار هم چیدن و خشک کردن آن ها گفته میشود ،قیمت زعفران دسته نسبت به بسیاری از انواع دسته بندی های این محصول کمتر و مناسب تر می باشد.

در این مطلب از سایت طلای سرخ ابتدا به توضیح کلی زعفران و سپس محصول دسته پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید:

زعفران یکی از گرانبهاترین ادویه های جهان بر اساس وزن می باشد که دارای گل های زیبای بنفش رنگ و کلاله سه شاخه رنگی با رایحه ی دل انگیز و طعمی دلپذیر می باشد، و در مصارف خوراکی، دارویی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بدلیل اینکه دسته بندی زعفران ها در گذشته توسط خانم ها صورت می گرفته است به این نوع چینش این محصول دسته دخترپیچ و یا زعفران دخترپیچ گفته می شود. در درجه بندی سازمان ملی استاندارد این نوع دسته بندی زعفران رشته ای با درجه ۴ نام دارد.

قیمت زعفران دسته قائنات

اصلی ترین زعفران قائنات ، زعفران دسته دخترپیچ می باشد.

ویژگی های زعفران دسته

زعفران دسته یا زعفران دخترپیچ  زعفرانی گفته می شود که همراه با ریشه باشد. معمولا زعفران دختر پیچ دارای عطر بیشتری است. قدرت رنگ دهی زعفران در سرِ گل یا همان قسمت های قرمز زعفران است و بوی فوق العاده زعفران در ریشه آنست (به دلیل رطوبتی که ریشه زعفران دارد).

از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به عدم امکان تقلب در آن اشاره کرد چرا که همره با خامه عرضه شده و امکان ایجاد مورد مشابه و اضافه نمودن موارد غیر خالص به آن اصلا امکانپذیر نمی باشد و با توجه به اینکه زعفران دسته فرآوری نشده است مقرون به صرفه بوده و برای مصارف خانگی بیشتر استفاده میشود .

 

خرید زعفران دسته

در مجموعه طلای سرخ انواع زعفران را با قیمت رقابتی و مناسب به مشتریان خود ارائه می کند. برای خرید زعفران دسته شما مشتریان عزیز و گرامی می توانید از طریق شماره های موجود در سایت اقدام به خرید کنید. همچنین می توانید بدون مراجعه حضوری ، سفارش خود را به صورت گرمی، مثقالی ، فله ، عمده و … فقط از طریق یک تماس تلفنی انجام دهید و یا به صورت آنلاین از لینک های موجود در سایت جهت مشاهده و خرید محصولات استفاده نمائید.

09159643959 اسماعیل پور

قیمت زعفران دسته

قیمت زعفران دسته

قیمت زعفران دسته از بقیه زعفران ها مثل زعفران سوپر نگین ، زعفران سرگل ، زعفران پوشال و … کمتر است. چون این زعفران همراه با ریشه است و به صورت دسته بندی کنده و خشک می شود.

به دلیل ارزان بودن زعفران دختر پیچ همواره استقبال خوبی از این نوع زعفران می شود. برای اطلاع از نرخ این محصول اینجا کلیک نمایید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *