قیمت زرشک

قیمت زرشک اناری قائنات امسالی 1403

قیمت زرشک اناری

قیمت زرشک دانه اناری قائنات : 

زرشک دانه اناری امسالی موجود شد !!  برداشت زرشک تازه در قائنات از اول مهر شروع شده و 20 روز تا 1 ماه بعد از برداشت زرشک تازه ، زرشک اناری سال 1402 وارد بازار می شود،  شما می توانید با قیمت همکاری 132 هزار تومان مرغوبترین زرشک اناری  و تازه ترین را مستقیم از قاینات با ضمانت مرجوعی بی قید و شرط را از سایت فروش زرشک طلای سرخ به صورت اینترنتی با تخفیفات ویژه % اول فصل خریداری نمائید.

زرشک اناری امسالی قائنات

البته پیشنهاد ما به عزیزانی که قصد خرید زرشک دانه اناری را دارند این است که زرشک دانه اناری را در فصل آن خرید کنند تا از تازگی و کیفیت بالایی برخوردار باشد ، زرشک اناری نوبرانه 1402 هم تازه است هم خوش رنگ و هم قیمت مناسبی دارد ، بهترین زمان خرید زرشک اناری تازه از یک ماه بعد از فصل برداشت زرشک قرمز تا عید همان سال است.

لیست محصولات زرشک اناری فروشگاه طلای سرخ :

بهترین زمان خرید زرشک چه موقع است ؟

 

قیمت زرشک دانه اناری

زرشک دانه اناری تازه ، این نوع زرشک به روش آفتاب خشک است، دانه‌ های این نوع زرشک در قائنات بعد از برداشت به همراه شاخه و اغلب بدون شاخه و زرشک هایی که بصورت دون شده برداشت شده است در سطحی صاف مقابل آفتاب قرار داده می‌شود و هر روز زرشک را به اصطلاح چک می زنند تا خوب زیر و رو شود، و رطوبت آن کم شود و سریعتر خشک شود، معمولا زرشک اناری در مدت 1 ماه بعد از برداشت آماده عرضه به بازار می شود.

  • تازه ترین نوع زرشک خشک
  • قیمت بسیار مناسب به نسبت کیفیت
  • طرفداران زیاد در مصارف خانگی
  • مناسب آبگیری
  • رنگ نسبتا روشن 
  • بهترین گزینه برای رستوران ها 
  • پر فروش ترین زرشک در نیمه دوم سال
  • آبدار تر از زرشک پفکی اما حجم زرشک زرشک پفکی را ندارد

زرشک انواع متنوعی دارد: زرشک پفکی، زرشک دانه اناری ، زرشک زیرتالاری یا پلویی و زرشک سیاه و … انواع مختلف زرشک هستند.

تفاوت زرشک دانه اناری و پفکی از انواع زرشک، به عنوان دو نوع زرشک پرطرفدار، به ماهیت ساختاری آن ها بر می گردد. این دو زرشک از یک جنس و خانواده هستند ولی طی شرایط مختلف آبیاری و کشاورزی و همچنین فراوری، خشک و عرضه به بازار، به دو نوع مختلف تبدیل می شوند.

تفاوت زرشک اناری و پفکی

 


زرشک اناری بیشترین خرید را در بین انواع زرشک به خود اختصاص داده است چراکه دارای کیفیت قابل قبول و قیمت متوسط در میان سایر انواع زرشک ها دارد. قیمت این محصول از زرشک اناری و زرشک زیرتالاری کمتر است و در مصارف خانگی و تزئین غذا و سفره ایرانیان مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمت زرشک اناری می توانید روی لینک کلیک نمایید.


امکان خرید مستقیم و اینترنتی زرشک اناری صادراتی و معمولی از سایت فراهم است. برای خرید زرشک اناری روی لینک کلیک کنید.
در صورت داشتن سوال و مشاوره می توانید از شماره ذکر شده در پایین سایت استفاده کنید.


زرشک اناری در بسیاری از مواقع به دو دسته بندی زرشک اناری صادراتی و دانه اناری معمولی تقسیم می شود. این در حالی است که در برخی فروشگاه ها اناری درجه یک و اناری درجه دو نام گذاری می شوند که فقط از لحاظ لغوی با دسته بندی نوع اول تفاوت داشته و نوع محصول مدنظر فروشگاه ها یکسان می باشد.

در سایت طلای سرخ قیمت زرشک دانه اناری به صورت آپدیت قرار می گیرد.

زرشک دانه اناری به اشتباه با نام زرشک اناری نیز شناخته می شود. هنگام برداشت این نوع، زرشک‌ها را به صورت خوشه‌ای می چینند تا راحت‌تر خشک شود.

سپس دانه‌ها زرشک را از خوشه جدا کرده و آن را در مقابل نور آفتاب قرار میدهند. پس از خشک شدن زرشک‌ها، آنها را به صورت دستی و یا با استفاده از دستگاه تمیز کرده و خوشه‌ها، ذرات ریز سنگ و … را از آن جدا میکنند.

جهت مطالعه مطالب مشابه و اینکه زرشک را بیشتر بشناسیم  روی لینک کلیک کنید.

یک فکر در مورد “قیمت زرشک اناری قائنات امسالی 1403

  1. احمد رمضانی گفت:

    سلام زرشک پلویی سایت شما از کدوم نوع زرشم هست برای رستوران می خواستم؟

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام معمولا هر نوع زرشکی را می شود در پلو استفاده کرد ولی مناسبترین نوع زرشک برای رستوران و زرشک پلو به نظر ما زرشک زیرتالاری هست که به زرشک پلویی معروف هست و از زرشک پفکی قیمت پایینتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *