قیمت زرشک

قیمت انواع زرشک قائنات [ پفکی ، پلویی ، تازه ] {1403}

قیمت روز زرشک

قیمت زرشک در قائنات چند است ؟

تاریخ بروز رسانی قیمت روز انواع زرشک : قیمت زرشک عمده امروز 

در حال حاضر در شهرستان قاینات قیمت عمده هر کیلو زرشک اناری امسالی 130هزار تومان ( پیشنهاد طلای سرخ به شما زرشک اناری امسالی )  ، هر کیلو زرشک زیرتالاری(شبه پفکی) با حدود 150 هزار تومان و هر کیلو زرشک پفکی با 170هزار تومان داد و ستد می شود. 

شما می توانید در  هر جای ایران ( مشهد ، تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ،کرمان ، همدان ، شمال و جنوب ایران) از سایت طلای سرخ قاینات انواع زرشک ( پفکی ، زیرتالاری و اناری ) عمده را به قیمت درب کارگاه قاینات با ضمانت مرجوعی بی قید و شرط سفارش دهید.

 شایان ذکر است هر کیلو زرشک پلویی 155هزار تومان ( زرشک پلویی مجموعه طلای سرخ زرشک زیرتالاری  امسالی 1402 می باشد با رنگ روشن و دانه های درشت یک گزینه عالی برای زرشک پلو )

  هر کیلو زرشک تازه شاخه 35 هزار تومان می باشد. ( زرشک تازه آبدار و نوبرانه 1402 موجود می باشد)

  .هر کیلو زرشک سیاه ( کوهی ) 280 هزار تومان تا 980 تومان به فروش می رسد

در ادامه مطلب مشخصات انواع زرشک قاینات و لیست انواع زرشک موجود سایت طلای سرخ با بالاترین کیفیت (تضمینی) را مشاهده می کنید. قیمت امروز انواع زرشک، بر حسب قیمت کلی بازار قاینات ، هر روزه آپدیت می شود.

روند بازار زرشک قاینات و مشهد ثابت می باشد.

خرید زرشک با قیمت مناسب

قیمت انواع زرشک

علاوه بر نوع زرشک که در قیمت گذاری آن نقش دارد، فاکتور های زیر نیز نقش بسزایی در قیمت آن دارد:

  • رنگ زرشک ، که نباید تیره باشد باید قرمز روشن باشد.
  • درشتی زرشک، که در نوع زرشک پفکی بسیار مهم است.
  • درصد رطوبت مناسب، نباید زیاد خشک و یا زیاد مرطوب باشد.
  • تمیزی و یکدست بودن زرشک(بدون خار و مواد خارجی باشد).

لیست انواع محصولات زرشک ما :

  1. زرشک کوهی
  2. زرشک پفکی
  3. زرشک اناری
  4. زرشک پلویی
  5.  زرشک سیاه
  6.  زرشک تالاری

در ادامه این قسمت به تشریح هر یک از این موارد پرداخته می شود :

زرشک کوهی

زرشک کوهی نسبت به انواع زرشک قیمت بسیار بالایی دارد و به ندرت یافت می شود. هر کیلو زرشک کوهی بین 150 هزار تومان تا 980هزار تومان داد و ستد می شود. در سایت طلای سرخ قیمت زرشک کوهی پس از مکالمه با کشاورزان این محصول به صورت دوره ای در سایت درج می شود.  قیمت زرشک از بالای همین صفحه قابل مشاهده خواهد بود.


 زرشک پفکی

زرشک پفکی از دیرباز مورد توجه بیشتری نسبت به سایر زرشک ها قرار گرفته است و می توان از آن به عنوان با کیفیت ترین نوع زرشک نام برد، برای آشنایی بیشتر با خصوصیات و روند فراوری زرشک پفکی  روی لینک کلیک کنید،قیمت زرشک پفکی بصورت مداوم و هر هفته در سایت طلای سرخ قرار گرفته و بروز رسانی می شود. جهت مشاهده قیمت روی منوی قیمت زرشک کلیک کنید.


 زرشک اناری

برای اطلاع دقیق از قیمت زرشک اناری امسالی (برداشت شهریور 1402) و خرید زرشک اناری عمده اینجا کلیک کنید.

زرشک اناری را می توان مناسب ترین زرشک برای مصارف شخصی نامید. قیمت زرشک اناری نسبت به زرشک پفکی کمتر بوده و بصورت مداوم و هر هفته در سایت طلای سرخ قرار گرفته و بروز رسانی می شود. جهت مشاهده قیمت زرشک اناری به منوی قیمت زرشک مراجعه نمایید و یا اینجا کلیک نمایید.


 زرشک پلویی

زرشک پلویی همان زرشک متداولی است که برای پخت و پز غذاهایی مانند زرشک پلو با مرغ مورد استفاده قرار می گیرد. زرشک پلویی به رنگ قرمز تیره یا همان زرشکی است و قابلیت کشت دارد. برخی از موارد جهت استفاده شخصی از زرشک اناری و در محیط های عمومی و صنعتی از زرشک پفکی استفاده می گردد.


 زرشک سیاه

زرشک سیاه نام دیگر همان زرشک کوهی است .چرا که این نوع زرشک در کوهستان و مناطق مرتفع کشت و برداشت می شود. برای بررسی قیمت زرشک سیاه از منوی قیمت زرشک در سایت استفاده نموده و قیمت آن را بررسی نمایید.


 زرشک تالاری

زرشک زیرتالاری نوع خاصی از زرشک پلویی است که با توجه به ویژگی های ظاهری و زمان برداشت از زرشک های دانه اناری و پفکی جدا می شود. طی چند سال اخیر، با توجه به سیاست های افزایش محصولات صادراتی و مختص به ایران، صنعت زرشک رونق یافته است. جهت مشاهده قیمت زرشک تالاری به منوی قیمت زرشک مراجعه نمایید.


 

یک فکر در مورد “قیمت انواع زرشک قائنات [ پفکی ، پلویی ، تازه ] {1403}

  1. فاطمه گفت:

    سلام
    من از محصولاتتون استفاده کردمو رضایت کامل دارم
    ممنونم از کیفیت عالی محصولاتتون و سایت طلای سرخ

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام ممنون نظر لطف شماست ، تموم سعی تیم طلای سرخ رضایت مشتری هست.

  2. احمد شاه حسینی گفت:

    زرشک درجه یک پفکی برای پخش میخواهم، زرشک فله میتونید در ماه حدود 300کیلو تامین کنید؟ برای شیراز

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام بعله دوست عزیز هر مقدار و هر نوع زرشک مورد نیاز داشته باشین میتونیم تامین کنیم و از طریق باربری و اتوبوس های بیرجند برای شیراز ارسال می شود.

  3. الهام رجب پور گفت:

    سلام ببخشید ، تاریخ قیمت زرشک زده شده ۴بهمن ،امروز به همون قیمت هست یا بروزرسانی نشده؟ و اینکه کیفیت زرشکتون خوبه قیمتش خیلی پایین تر از جاهای دیگه و مغازه هاست کیفیتش رو‌تضمین میکنید ؟اگه خوب باشه مشتری شما میشم.

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام قیمت زرشک معمولا مثل زعفران زیاد نوسان نداره و وقتی قیمت ثابت هست هفتگی بروز رسانی میشه ، هر قیمتی که داخل سایت زده برای هر محصول درست و قابل سفارش هست، کیفیت زرشکمون تضمینی و ضمانت مرجوعی بی قید و شرط دارد، دلیل قیمت پایین ما هم چون خودمون تولید کننده هستیم و بدون واسطه دارید زرشک را مستقیم از قاینات خرید می کنید.

  4. احمد عزت اللهی گفت:

    من از سایت شما خرید داشتم زرشک و بسیار راضی هستم ،‌واقعا زرشکتون تازه و‌خوشرنگ‌ بود، خدا به کسب و کارتون برکت بده

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام ممنون که نظرتون رو به اشتراک گذاشتید، چون به کیفیت محصولاتمون ایمان داریم ضمانت مرجوعی بی قید و شرط گذاشتیم برای تموم محصولات سایت طلای سرخ

  5. اختر رضاپور گفت:

    زرشک پفکی برداشت امسال یعنی 1401دارین، ‌‌‌‌زرشک پفکی موجود سایتتون الان امسالی هست ، آخه میگن زرشک پفکی بعد عید آماده میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام بعله زرشک پفکی موجود در سایت طلایسرخ امسالی هست که تقریبا چند روزی هست بعضی از تالار های زرشک که فن داشته و تهویه مناسب داشته کاملا خشک شده، تکانده و دستگاه شده و به بازار اومده شما می تونید با خیال آسوده زرشک پفکی امسالی با بالاترین کیفیت رو باضمانت مرجوعی سفارش دهید. و اینکه فرمودین زرشک پفکی بعد عید آماده میشه بستگی به محیط تالار زرشک داره که اگه فن های صنعتی و تهویه مناسب داشته باشه و زرشک ها زیاد روی هم ریخته نباشه سریع تر خشک میشه، و بهترین زمان خرید زرشک پفکی از بهمن تا مرداد ماه هست.

  6. علیرضا سرمدی گفت:

    سلام با این قیمت هایی که اعلام شده میتونیم یک‌کیلو هم سفارش بدیم. یا قیمت خرید عمده زرشک هست؟

    1. مدیر طلای سرخ گفت:

      سلام قیمت هایی که در صفحه قیمت زرشک اعلام می شود قیمت عمده و روزانه زرشک هست که اعلام می شود، شما می توانید از صفحه خرید زرشک قیمت محصولات را مشاهده و اقدام به خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *