زرشک را بیشتر بشناسیم

قیمت خرید زرشک

قیمت زرشک

قیمت خرید زرشک

در سایت طلای سرخ تمام فروشندگان و کشاورزان زرشک محصولات خود را بدون واسطه و مستقیم به فروش گذاشته اند که این امر باعث می شود بتوان به قیمت های عرف خرید زرشک دست یافت و برای محصولات خود قیمت گذاری کرد.

پلتفرم بازار اینترنتی زرشک طلای سرخ به این سبک است که هر کشاورز قائنات و خراسان زرشک خود را به عنوان محصول در دسترس و موجود روی سایت قرار می دهد، و خریدار می تواند با مقایسه قیمت و رضایت مشتریان با خیال راحت زرشک حریداری کند.

قیمت زرشک در بازار قائنات و خراسان مانند زعفران نوساناتی دارد، و معمولا اول فصل، عید نوروز، مرداد( چون فصل برداشت زرشک نزدیک می شود) و یک ماه بعد از برداشت که زرشک اناری فصل به بازار می آید دچار نوستان می شود، و شما در سایت طلای سرخ می توانید قیمت روز زرشک را پیگیری کنید.انواع زرشک انواع زرشک

زرشک پفکی در حال حاضر در قائنات به قیمت 120 هزار تومان داد و ستد می شود، و این افزایش قیمت از اواسط مرداد بر بازار حاکم شد وگرنه تا قبل از آن قیمت زرشک پفکی زیر 100 هزار تومان بود، گفته می شود این افزایش قیمت بخاطر مسافرت های پایان تابستان مشهد و حضور زائرین در مشهد و افزایش تقاظا و کمبود زرشک پفکی می باشد، در حالی که قاینات قطب تولید زرشک خراسان می باشد، اما بازار عمده فروش زرشک مشهد می باشد، چه برای فروش جزئی و چه فروش های عمده و صادارت.

مجموعه طلای سرخ واقع در شهرستان قائنات، میدان 17 شهریور روبروی دانشکده پرستاری می باشد، و می تواند تامین کنند حجم بالای انواع زرشک (پفکی ، زیرتالاری، اناری و زرشک تازه در فصل برداشت ) به بهترین قیمت و بالاترین کیفیت بدون واسطه و مستقیم از قائنات برای شما باشد.

برای اطلاع دقیق از قیمت زرشک تازه (شاخه ، خوله و دون) در مهر 1401 و خرید زرشک تازه کلیک کنید.

در ادامه این مطلب شما پرفروش ترین محصولات زرشک که فروشنده های سایت قرار داده اند را مشاهده میکنید . اگر قصد خرید اینترنتی زرشک دارید محصول خود را انتخاب کنید تا سایت طلای سرخ در سریعتر زمان ممکن سفارش شما را به دست شما برساند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *